falut Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Har nettopp bynt med web-design.. Så ikke måbb mine n00be spm!! Jeg sitter å mekker på dreamweaver, og nå er jeg ferdig med forsida mi... Hva skal jeg gjøre for at den skal blir førstesida på internett sida mi .. på en måte? det er en sånn "enter site" greie har prøvd mange ganger men får det ikke til.. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar! En helt sann klisje ... Hvis du prøver å opprette en konto (gratis) på home.no eller start.no får du noen Mb internettplass til rådighet. Hvis du leser nøye på veiledninga er det ikke noen problem å klare slikt selv! Klarte du å lage ei egen side i Dreamweaver, klarer du å laste den opp på nettet. Garantert! EDIT: Min 900 post! Endret 10. desember 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
falut Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Har egen side... fikk en på dataportalen.com men kan prøve å grave litt til... men nå skal jeg legge meg Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Husk å navngi filen "index.html". Dette er filen alle borwsere leter etter når de går inn på et domene. Lenke til kommentar
falut Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Husk å navngi filen "index.html". Dette er filen alle borwsere leter etter når de går inn på et domene. Jeg hadde greid å skrive index med stor I.... og det var ikke lov Lenke til kommentar
uranus Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 hehe, bare du husker index som folk har sagt så skal det funke fint Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 husk for all del å unngå store bokstaver og mellomrom i filnavn Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Husk å navngi filen "index.html". Dette er filen alle borwsere leter etter når de går inn på et domene. Jeg hadde greid å skrive index med stor I.... og det var ikke lov er som oftest en logisk forklaring på det meste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå