Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hvor gamle var dere når dere sluttet å dra på familieferie?

Blir 20 til sommeren. Moren min og de to søstrene mine (6/8 år yngre) skal til Mexico i sommer i tre uker (vi har ikke SÅ god råd, så blir kanskje vår første 'store' ferie, spart til i 2-3 år+at vi kjenner noen der så slipper bokostnader) Moren min har spurt om jeg vil være med, men jeg er ikke sikker. Kanskje det at jeg ikke er sikker er et tegn på at jeg ikke har lyst? Vi er litt forskjellige.. Moren min foretrekker å være på strand, søstrene mine butikker... ikke det jeg vil gjøre på ferie... Og vil jo ikke 'mistrives' i tre uker heller, da føler jeg at moren min vil ha kastet bort pengene sine... Og får vel bare tre uker fri fra jobb, og vet ikke om jeg vil bruke alle de ukene på det....

Anonymous poster hash: 43f00...c02
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sluttet den sommerferien rett etter at jeg fylte 15 år. Ville mye heller være alene hjemme i 3 uker, enn å dra på ferie med foreldrene mine. Det var veldig morsomt å invitere venner over til mitt tomme hus for å spille Dungeons and Dragons flere dager i strekk.

Men jeg begynnte å dra sammen med dem igjen da jeg var i midten av 20-årene. Da var mine egne interesser blitt ganske like interessene til mine foreldre.

Endret av Skurupu
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Familien min drar på turer hvert år. Jeg var nok 21 da jeg sist var med til utlandet for å besøke annen familie. Ferie kun for feriens skyld var jeg sist med på da jeg var 17. Da begynte jeg å føle at det var bedre å jobbe, ordne min egen ferie eller bare være hjemme.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...