AnonymDiskusjon Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Hvor gamle var dere når dere sluttet å dra på familieferie? Blir 20 til sommeren. Moren min og de to søstrene mine (6/8 år yngre) skal til Mexico i sommer i tre uker (vi har ikke SÅ god råd, så blir kanskje vår første 'store' ferie, spart til i 2-3 år+at vi kjenner noen der så slipper bokostnader) Moren min har spurt om jeg vil være med, men jeg er ikke sikker. Kanskje det at jeg ikke er sikker er et tegn på at jeg ikke har lyst? Vi er litt forskjellige.. Moren min foretrekker å være på strand, søstrene mine butikker... ikke det jeg vil gjøre på ferie... Og vil jo ikke 'mistrives' i tre uker heller, da føler jeg at moren min vil ha kastet bort pengene sine... Og får vel bare tre uker fri fra jobb, og vet ikke om jeg vil bruke alle de ukene på det.... Anonymous poster hash: 43f00...c02 Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Hvorfor dra hvis du ikke trives? Kost- og nytteverdi slår inn her. Du drar fordi du har lyst, ikke fordi noen "tvinger" deg med. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 (endret) Jeg sluttet den sommerferien rett etter at jeg fylte 15 år. Ville mye heller være alene hjemme i 3 uker, enn å dra på ferie med foreldrene mine. Det var veldig morsomt å invitere venner over til mitt tomme hus for å spille Dungeons and Dragons flere dager i strekk. Men jeg begynnte å dra sammen med dem igjen da jeg var i midten av 20-årene. Da var mine egne interesser blitt ganske like interessene til mine foreldre. Endret 4. januar 2018 av Skurupu 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Familien min drar på turer hvert år. Jeg var nok 21 da jeg sist var med til utlandet for å besøke annen familie. Ferie kun for feriens skyld var jeg sist med på da jeg var 17. Da begynte jeg å føle at det var bedre å jobbe, ordne min egen ferie eller bare være hjemme. 1 Lenke til kommentar
Visum Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Jeg er i slutten av 20-årene og drar fremdeles på familieferie sammen med mor og far. 1 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 (endret) Jeg er i slutten av 20-årene og drar fremdeles på familieferie sammen med mor og far. Bra! Både mødre og fedre liker det! Det er deilig å få dere ut av huset, men ferie sammen er noe annet:) Endret 15. januar 2018 av ChiaroScuro 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå