Bytex Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Nå skjønner jeg lite her, Har satt en kabel mellom TV-ut på skjermkortet mitt (Radeon 9800 Pro) og S-Video inngangen på TV'n (en helt ny panasonic). Det funker helt fint. Har prøvd å se DVD via PC'n, og den kommer fint frem på TV'n, i bedre bildekvalitet enn på monitoren. Har lyd mellom mic-utgangen på lydkortet og TV'n også. Det virker. Men jeg ser ikke streams fra internett på TV'n. Blir bare svart der filmen streamer. Både i fullscreen og ikke fullscreen. Hvorfor det? Det er akkurat som om signalet ikke kommer gjennom fra skjermkortet til TV'n. Slår jeg på fullscreen blir bildet på TV'n helt blått. Det skjer jo det samme når man prøver å "ta opp" tv-programmer som streames med et grabbe-program. Blir bare svart. Må være en god forklaring på dette? Endret 10. desember 2003 av Bitex Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Dette skyldes overlay... Det du må gjøre, er å velge TV-skjermen din som Unit1 og PC-skjermen som no. 2. Da vil du få se alt skikkelig. Edit; trykkleif Endret 10. desember 2003 av oysfaerg Lenke til kommentar
t3p0s3 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Har det samme problemet her (gf4). Når jeg skifter til TV`n som primary monitor blir det bra på TV`n og omvendt. Ikke det at dette er et problem da jeg har satt tv`n til å vise fullscreen når noe vises i mediaplayer ol. - da får jeg bilde på både PC skjermen og TV`n. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Jaha..men film jeg spiller via mediaplayer og PowerDVD vises jo helt kjempefint, uten at jeg ,å forandre noe i driverne..hvorfor skjer det kun med stream over internett? Edit: jeg ser svart bilde i mediaplayer også på Tv'n. Endret 10. desember 2003 av Bitex Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Bitex: har dessverre glemt svaret på det du spør om, men jeg skal se om jeg kan få fiksa noen url's utover kvelden til deg. Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hadde det problemet med Windows media player og, men prøvde å bruke et annet program til å motta videofilen, f.eks winamp, noe som viste seg å fungere utmerket. Vet ikke hvorfor dette er et problem kun relatert til WMP, og om det kun er jeg som har hatt dette problemet, men det kan være verdt et forsøk kanskje? MVH Lars Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Takker for innsatsen oysfaerg. I'm not worthy Skal teste å spille med noe annet enn mediaplayer. Men enkelte streams åpner sitt eget vindu med knapper, volumkontroll osv (www.hultsfred.tv f.eks.), og da får man ikke bytta viewer..hadde lyst å se konserter fra nettet på TV'n.. Edit: Ser ingenting på TV'n når jeg åpner filmene i Winamp heller. Men Quicktime-filmer vises...fatter INGENTING. Endret 10. desember 2003 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå