Andeplane Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg har sett litt på AMD Athlon 64. Noen som har erfaring med den? Den koster ikke alverden heller. Krever ikke registered minne heller... Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg har bare gode erfaringer med denne. Den gir knallgod ytelse. Jeg kjører min på et MSI kt8 neo fsr2 hovedkort og jeg klarte greit å kjøre den på 2180, men det går sikkert til 2200++ med mindre aggresive minneinnstillinger og nvidia kort (de takler bedre at agp porten kjøres fortere). Ambefales! Lenke til kommentar
-HugiN Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Fulgte det med kjøler på denne, evnt. støy på denne, eller kjøpte du til en annen, evnt. støy på den? Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Skal hente mitt sett med amd64 og msi hk til mandag. Turgon, hvordan klarte du 24000 i 3dmark? Var det med en Amd fx cpu? Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Jeg har sett litt på AMD Athlon 64. Noen som har erfaring med den? Den koster ikke alverden heller. Krever ikke registered minne heller... Vet at ahtlon 64 gir kjempe ytelse! har tenkt på og gå for en selv om ahtlon 64 3000+ kommer ut. Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Fulgte det med kjøler på denne, evnt. støy på denne, eller kjøpte du til en annen, evnt. støy på den? Jeg kjøpte et msi hovedkort med vifte og cpu og jeg har ikke merket noe særlig bråk fra denne, men det er nok mye fordi kabinett viftene overdøver den fullstendig. Man har uansett cool and quiet teknologien hvis det skull støye for mye. Det går også ann å kjøpe en zalaman vifte til 450 kroner som ikke støyer i det heletatt. Lord_Linus: Gratulerer! Det er en helt vanlig athlon 64 3200+. Synes også at scoren var veldig høy, og jeg har en liten misstanke om at 3dmark 2001 er litt "snill" av en eller annen grunn. men jeg hadde overklokket cpuen en del og skjermkortet en god del, pluss at jeg kjører minne aggresivt, så det er ikke umulig at det stemmer. Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Fulgte det med kjøler på denne, evnt. støy på denne, eller kjøpte du til en annen, evnt. støy på den? Jeg kjøpte et msi hovedkort med vifte og cpu og jeg har ikke merket noe særlig bråk fra denne, men det er nok mye fordi kabinett viftene overdøver den fullstendig. Man har uansett cool and quiet teknologien hvis det skull støye for mye. Det går også ann å kjøpe en zalaman vifte til 450 kroner som ikke støyer i det heletatt. Lord_Linus: Gratulerer! Det er en helt vanlig athlon 64 3200+. Synes også at scoren var veldig høy, og jeg har en liten misstanke om at 3dmark 2001 er litt "snill" av en eller annen grunn. men jeg hadde overklokket cpuen en del og skjermkortet en god del, pluss at jeg kjører minne aggresivt, så det er ikke umulig at det stemmer. Åsen er ahtlon 64 Cpu'en på varme? utvikler den mindre eller mer enn den forige athlon serien? kjernen er jo utrolig mye støre så den lager mindre varme antar jeg? Lenke til kommentar
Andeplane Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Den utvikler nesten ikke noe varme. Ligger på 30 grader med normal kjøling Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 sykt hvor lyst jeg fikk på en Athlon64 nå... får se om det blir jobb på meg da, skal på intevju om onsdag... får jeg jobben så blir det en skikkelig renovasjon av PC'en på nyåret... med 19" LCD, athlon64 etc. og ATi Loki når det kommer Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg har bare gode erfaringer med denne. Den gir knallgod ytelse. Jeg kjører min på et MSI kt8 neo fsr2 hovedkort og jeg klarte greit å kjøre den på 2180, men det går sikkert til 2200++ med mindre aggresive minneinnstillinger og nvidia kort (de takler bedre at agp porten kjøres fortere). Ambefales! så det er en del bedre enn P4 3GHz ! hva med en p4 3.2ghz.. men koster vel ca 3500.-,men den er billigere enn p4 3.2ghz(3642,-) enig med apollox..bare må ha den(spare,spare) Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg har bare gode erfaringer med denne. Den gir knallgod ytelse. Jeg kjører min på et MSI kt8 neo fsr2 hovedkort og jeg klarte greit å kjøre den på 2180, men det går sikkert til 2200++ med mindre aggresive minneinnstillinger og nvidia kort (de takler bedre at agp porten kjøres fortere). Ambefales! så det er en del bedre enn P4 3GHz ! hva med en p4 3.2ghz.. men koster vel ca 3500.-,men den er billigere enn p4 3.2ghz(3642,-) enig med apollox..bare må ha den(spare,spare) må bare ha den jeg og! -kald -kjempe bra ytelse -kjempe kjerne -64 bit! -krever ikke registrert minne! (gjelder socket 754 og ikke 940!) Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Nå er jo socket 754 på vei ut hvis jeg ikke husker feil Tror alle cpuene skal over på 939 til nesteår. Da trenger du ikke registrerte minnemoduker til fx-ene.. Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Nå er jo socket 754 på vei ut hvis jeg ikke husker feil Tror alle cpuene skal over på 939 til nesteår. Da trenger du ikke registrerte minnemoduker til fx-ene.. men hvor lenge må vi egentlig vente på socket 939? Har hørt snakk om at den vill virkelig overta markedet i 2 kvartal i 2004. men det er jo ikke før sommern! liker best og være ute når det er sommer, og så kan jeg heller sitte på data'n om vinter'n. data er en vinter aktivitet (vel data er jo ikke så aktivt da ) syns jeg. ærsj dumt at det skal ta så lang tid. Endret 15. desember 2003 av AMD_XP3000+ Lenke til kommentar
airguard Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Har akkurat bestilt meg en fx3200 og et Gigabyte K8NNXP nForce3 150. Er det noen andre som har erfaringer med nforce3 kort ? (tok en rå sjans med det uten og lese tester eller lignende, da jeg har vært fornøyd med nforce2 korta) nåja litte ventetid blir det håper jeg får det før jul. Lenke til kommentar
Templar Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Athlon64 er KONGEN.. Gik fra P4 3GHz til en AThlon64.. phuah.. KALDERE.. (MEGET KALDERE!!!) RASKERE, "SMOOTHNESS", listen forstetter.. CoolNQuet etc.. råkult at den klokker seg ned når du ikke bruker PCen. Hele systemet er over 10grader kaldere med en Athlon en P4.. mykhet i spill også på Athlonen som P4 hadde ikke. Simon Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Har akkurat bestilt meg en fx3200 og et Gigabyte K8NNXP nForce3 150. Er det noen andre som har erfaringer med nforce3 kort ? (tok en rå sjans med det uten og lese tester eller lignende, da jeg har vært fornøyd med nforce2 korta) nåja litte ventetid blir det håper jeg får det før jul. Tror det er veldig få her i norge med nforce3 hovedkort siden de har vært svært vanskelige å få tak i. Lenke til kommentar
airguard Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) hardwarebutikken har det nå og det er sendt til meg skal jalle noen ord om hvordan det funker . Endret 17. desember 2003 av airguard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå