KnutValentino Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 (endret) Jeg har endelig bestemt meg for å starte med å investere i Bitcoin og andre kryptovaluta. I den forbindelse så installerte jeg i går Bitkey og fulgte deretter følgende instruksjon: En USB minnepenn er det jeg har valgt å benytte til dette. Mer spesifikt Kingston DataTraveler G3 16GB (https://www.komplett.no/product/779497/datautstyr/lagring/minnepenn-usb/kingston-datatraveler-g3-16gb?offerId=KOMPLETT-310-779497#). Men jeg kom meg aldri til den såkalte "Startup Device Menu". Det skal forøvrig også nevnes at USB Minnepinnen ikke lenger vises under "enheter og stasjoner". Kan dette være et tegn på at minnepinnen er blitt ødelagt og ubrukelig? Og er forøvrig denne minnepinnen i det hele tatt kompatibel med å kjøre Bitkey? PC-en som jeg benytter er en VAIO SVS1513C5E fra Sony med Windows som operativsystem. Operativsystem-versjonen skal så vidt meg bekjent være Windows 10. Noen som vet hvordan jeg får tilgang til dette såkalte "Startup Device Menu"? Opplys meg gjerne også om annet jeg kan ha gjort feil. Endret 3. januar 2018 av KnutValentino Lenke til kommentar
KnutValentino Skrevet 12. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2018 Kun jeg som har/har hatt dette problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå