Patr!ck Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hei. Jeg har et hovedkort som piper når jeg setter i kontakten noen som kan hjelpe meg? på forhånd takk! Jeg har: Asus A7N8X-X (hovedkort) AMD XP 2500+ (CPU) TWINMOS 512 mb (ram) TWINMOS 256 mb (ram) Geforce 4 mx agp 8x 128 mb ram (skjermkort) Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Se i bruksanvisningen der står det hva pipene betyr... edit: se på side 35 (chapter 3.1) Endret 10. desember 2003 av mobil_brukeren Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Kan tyde på at du har feil på rammen din. fleire korte pip etter kvarandre. prøv å ta ut ei av brikkene eller skjekk at dei sitter rett Lenke til kommentar
Patr!ck Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) nei, det er ikke flere korte pip etterhverandre. Det er en høy frekvent pipelyd! lyden kommer fra hovedkortet (er ikke helt sikker), kan det være feil i powersupply? kan også legge til det at utstyret er ikke brukt, det er heeeeeelt nytt. Endret 26. februar 2004 av Patr!ck Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Låter som om en av kondensatorerna har takit kvällen. Se på toppen av dom och se om du finner oxidering eller om någon har spruckit. Inte för att säga det typiska, men det Asus kortet är , eller VAR i alla fall känt för det problemet. Endret 26. februar 2004 av mackanz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå