Βlur Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 humm, den mobilen gir meg for mye assosiasjoner til 3100 sånn rent design messig... det kan hende. er ikke det jeg tenker på når jeg skal kjøpe mobil. setter heller egenskaper og funksjoner i fokus jeg..... Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 tror dette kan bli morro! tlf har edge ! (= hva skal du med EDGE støtte? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 når den gangen norge for støtte for edge går det raskere å laste ned (=hehe Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Den hadde hvert kanon vis den var en series 60 telefon! Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Den hadde hvert kanon vis den var en series 60 telefon! hehe.. det kan man vel si om de fleste moderne tlf'er.. errae sa: år den gangen norge for støtte for edge går det raskere å laste ned (=hehe tror ikke norge noen gang får edge støtte.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Telenor og netcom kommer nokk å satse på 3g og vil nok "drite" i om vi får edge eller ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå