Fotoskrulla Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Årets siste dag Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Ser ud til at være et smukt sted..ville måske gerne have haft toppen af fjeldet med i venstre side..er det sand man ser på billedet ? fint lys var sikkert en dejlig tur Hilsen Suss 1 Lenke til kommentar
Imperilous Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Veldig fint bilde:) Er du fornøyd med A7R3 så langt? Tenker å kjøpe det selv sammen med Zeiss Batis 18mm f/2.8 en av de nærmeste dagene. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2018 Veldig fint bilde:) Er du fornøyd med A7R3 så langt? Tenker å kjøpe det selv sammen med Zeiss Batis 18mm f/2.8 en av de nærmeste dagene. Oi! jeg visste ikke at jeg hadde fått nytt kamera.. Sist jeg sjekket var det uten III, men her inne på Tek.no får de visst til det mest utrolige Lykke til med kamera og sikkert et snasent objektiv. Håper du legger ut noen bilder her på kritikken etterpå Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Fint tur bilde. Ikke noe prikker men heller lit til høyre Kommit masser av snø her i natt og idag Mvh Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2018 Ser ud til at være et smukt sted..ville måske gerne have haft toppen af fjeldet med i venstre side..er det sand man ser på billedet ? fint lys var sikkert en dejlig tur Hilsen Suss Hei Suss! Takk så mye for hyggelig kommentar. Jeg hadde litt mer av fjellet men beskar litt i toppen da jeg syntes det ble bedre. Det er sand du ser ja, som en liten badestrand mellom klippene Dette er en av mine favoritturer. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2018 Fint tur bilde. Ikke noe prikker men heller lit til høyre Kommit masser av snø her i natt og idag Mvh Leif Huff, er det litt skjevt? Bare ikke havet tømmes helt så går det nok bra.. Her skal vi visst få påfyll av snø til helga. Nå er det mest holkeføre. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Fint tur bilde. Ikke noe prikker men heller lit til høyre Kommit masser av snø her i natt og idag Mvh Leif Huff, er det litt skjevt? Bare ikke havet tømmes helt så går det nok bra.. Her skal vi visst få påfyll av snø til helga. Nå er det mest holkeføre. Er mye vatten, så går nokk greit Holkeføre? hos meg nå, mere og mere snø, og barna koser seg ...og Leif Mvh Leif Lenke til kommentar
QZUZOWR4 Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Jeg er enig med de andre her dette var veldig fint. Personen gir mere liv til bildet. Fine farger. Det eneste jeg har sett av Vigra så langt er fra bussen til flyplasse. mvh Keshav 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2018 Jeg er enig med de andre her dette var veldig fint. Personen gir mere liv til bildet. Fine farger. Det eneste jeg har sett av Vigra så langt er fra bussen til flyplasse. mvh Keshav Vigra er så mye mer enn en skulle tro, utrolig fine turer en kan gå her ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg