Harald Brombach (digi.no) Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Støttes av Android 8.0, men krever ny maskinvare.Google ber mobilprodusentene få på plass bedre tyverisikring 1 Lenke til kommentar
Horst Tappert Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 "Hensikten med dette er å hindre at tyver eller andre installerer eldre Android-versjoner på stjålne enheter, noe som kan gjøre det mulig å utnytte gamle sårbarheter til å få tilgang til dataene på enheten." For no tull ? Har noen noengang hørt om en flashing av en enhet som ikke innebærer full sletting av enheten ? Hensikten med dette er vel heller et tiltak for å prøve å få folk til å slutte å hacke\roote\jailbrake telefonene sine. Grådige ooglygoogly tror all data i verden tilhører di.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Tror du virkelig på all bullshiten som tyter ut av deg? 1 Lenke til kommentar
Horst Tappert Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Tror du virkelig på all bullshiten som tyter ut av deg? Hva var det du ikke trodde på ? kan innrømme jeg ikke har testa å flashe ALLE android versjoner men, om du har et eksempel gjerne opplys om det, hvis ikke klapp nå heller igjen kjeften hvis du bare er ute etter å prate drit.. Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Hensikten med dette er vel heller et tiltak for å prøve å få folk til å slutte å hacke\roote\jailbrake telefonene sine. Grådige ooglygoogly tror all data i verden tilhører di.. Hvis det var tilfellet ville de ikke gitt brukerne muligheten til å låse opp bootloaderen på telefonen i utgangspunktet slik Apple gjør. Lenke til kommentar
Horst Tappert Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Hensikten med dette er vel heller et tiltak for å prøve å få folk til å slutte å hacke\roote\jailbrake telefonene sine. Grådige ooglygoogly tror all data i verden tilhører di.. Hvis det var tilfellet ville de ikke gitt brukerne muligheten til å låse opp bootloaderen på telefonen i utgangspunktet slik Apple gjør. "ville di ikke gitt brukerene muligheten" tror du di developerene på xda forum som slipper en root exploit får lov å fortsette ? dvs,, di som slipper en root explioit , som ikke xda team kan unnvære .. ? er strengt forbudt med strenge regler. Å ha tilgang til bootloader er noe designet for dev verden, ikke for kunder., igjen , tror jeg. har du prøvd å låse opp en bootloader ? Roota en z3c sony i fjord, sony fortelle på mail først at man mister drm nøkkler, kamera funksjoner, garanti +++. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Hensikten med dette er vel heller et tiltak for å prøve å få folk til å slutte å hacke\roote\jailbrake telefonene sine. Grådige ooglygoogly tror all data i verden tilhører di.. Hvis det var tilfellet ville de ikke gitt brukerne muligheten til å låse opp bootloaderen på telefonen i utgangspunktet slik Apple gjør. "ville di ikke gitt brukerene muligheten" tror du di developerene på xda forum som slipper en root exploit får lov å fortsette ? dvs,, di som slipper en root explioit , som ikke xda team kan unnvære .. ? er strengt forbudt med strenge regler. Å ha tilgang til bootloader er noe designet for dev verden, ikke for kunder., igjen , tror jeg. har du prøvd å låse opp en bootloader ? Roota en z3c sony i fjord, sony fortelle på mail først at man mister drm nøkkler, kamera funksjoner, garanti +++. Hvorfor rootet du en Sony, når Sony har et eget program for rooting? https://developer.sonymobile.com/unlockbootloader/unlock-yourboot-loader/ For øvrig bør du kutte ut å skrive på dialekt! Lenke til kommentar
Horst Tappert Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 (endret) Hensikten med dette er vel heller et tiltak for å prøve å få folk til å slutte å hacke\roote\jailbrake telefonene sine. Grådige ooglygoogly tror all data i verden tilhører di.. Hvis det var tilfellet ville de ikke gitt brukerne muligheten til å låse opp bootloaderen på telefonen i utgangspunktet slik Apple gjør. "ville di ikke gitt brukerene muligheten" tror du di developerene på xda forum som slipper en root exploit får lov å fortsette ? dvs,, di som slipper en root explioit , som ikke xda team kan unnvære .. ? er strengt forbudt med strenge regler. Å ha tilgang til bootloader er noe designet for dev verden, ikke for kunder., igjen , tror jeg. har du prøvd å låse opp en bootloader ? Roota en z3c sony i fjord, sony fortelle på mail først at man mister drm nøkkler, kamera funksjoner, garanti +++. Hvorfor rootet du en Sony, når Sony har et eget program for rooting? https://developer.sonymobile.com/unlockbootloader/unlock-yourboot-loader/ For øvrig bør du kutte ut å skrive på dialekt! å roote en telefon er ikke samme som å 'unlocke bootloader' , det er en forutsettning.. ? *edit* å hække en telefon ække d sammø som å 'unlocke bootloader' d æ en forudsettning ! :) DU skulle kutte ut "perfekt skrivemåte",, det gjør meg tilbøyelig til å tro du er østlending og statlig annsatt ! :) Endret 8. januar 2018 av Horst Tappert Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Hensikten med dette er vel heller et tiltak for å prøve å få folk til å slutte å hacke\roote\jailbrake telefonene sine. Grådige ooglygoogly tror all data i verden tilhører di.. Hvis det var tilfellet ville de ikke gitt brukerne muligheten til å låse opp bootloaderen på telefonen i utgangspunktet slik Apple gjør. "ville di ikke gitt brukerene muligheten" tror du di developerene på xda forum som slipper en root exploit får lov å fortsette ? dvs,, di som slipper en root explioit , som ikke xda team kan unnvære .. ? er strengt forbudt med strenge regler. Å ha tilgang til bootloader er noe designet for dev verden, ikke for kunder., igjen , tror jeg. har du prøvd å låse opp en bootloader ? Roota en z3c sony i fjord, sony fortelle på mail først at man mister drm nøkkler, kamera funksjoner, garanti +++. Hvorfor rootet du en Sony, når Sony har et eget program for rooting? https://developer.sonymobile.com/unlockbootloader/unlock-yourboot-loader/ For øvrig bør du kutte ut å skrive på dialekt! å roote en telefon er ikke samme som å 'unlocke bootloader' , det er en forutsettning.. ? *edit* å hække en telefon ække d sammø som å 'unlocke bootloader' d æ en forudsettning ! :) DU skulle kutte ut "perfekt skrivemåte",, det gjør meg tilbøyelig til å tro du er østlending og statlig annsatt ! :) Er nordfra, men forholder meg til retningslinjene her inne. Noe DU også bør gjøre. Lenke til kommentar
Horst Tappert Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Hensikten med dette er vel heller et tiltak for å prøve å få folk til å slutte å hacke\roote\jailbrake telefonene sine. Grådige ooglygoogly tror all data i verden tilhører di.. Hvis det var tilfellet ville de ikke gitt brukerne muligheten til å låse opp bootloaderen på telefonen i utgangspunktet slik Apple gjør. "ville di ikke gitt brukerene muligheten" tror du di developerene på xda forum som slipper en root exploit får lov å fortsette ? dvs,, di som slipper en root explioit , som ikke xda team kan unnvære .. ? er strengt forbudt med strenge regler. Å ha tilgang til bootloader er noe designet for dev verden, ikke for kunder., igjen , tror jeg. har du prøvd å låse opp en bootloader ? Roota en z3c sony i fjord, sony fortelle på mail først at man mister drm nøkkler, kamera funksjoner, garanti +++. Hvorfor rootet du en Sony, når Sony har et eget program for rooting? https://developer.sonymobile.com/unlockbootloader/unlock-yourboot-loader/ For øvrig bør du kutte ut å skrive på dialekt! å roote en telefon er ikke samme som å 'unlocke bootloader' , det er en forutsettning.. ? *edit* å hække en telefon ække d sammø som å 'unlocke bootloader' d æ en forudsettning ! :) DU skulle kutte ut "perfekt skrivemåte",, det gjør meg tilbøyelig til å tro du er østlending og statlig annsatt ! :) Er nordfra, men forholder meg til retningslinjene her inne. Noe DU også bør gjøre. wow, lærer noe nytt hver dag,, må visst innrømme jeg ikke har lest alt med "liten" tekst. ok.. på en måte kan klare meg uten alle smilyene, , men kan jeg ikke skrive på sørlandsk? men jeg kan skrive på dansk ? fysj.. javel , skal vel ikke kverrulere.. =) noen regler er ok og ha det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå