dansve100 Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 En ting jeg så en film en ved navn Ove . Han lå på senga på slutten av filmen hvor det hviste seg at han var død. Tok han livet sitt eller døde han av hjertefeilen ? Lenke til kommentar
dansve100 Skrevet 4. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2018 Noe svar der ? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Jeg tolket det som at han levde til han døde av seg selv . Lenke til kommentar
dansve100 Skrevet 4. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2018 Jeg tolket det som at han levde til han døde av seg selv . Men det avskjedsbrevet må han skrevet etter at han oppdaget hjertefeilen. Så jeg tolket det sånn at den hjertefeilen var begeret som rant over slik at han tok selvmord Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Eller han skrev det fordi han visste han ville dø snart. Jaja, jeg lander på min tolkning, føles som en riktig slutt. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Jeg tror han døde av seg selv Lenke til kommentar
dansve100 Skrevet 9. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2018 Eller han skrev det fordi han visste han ville dø snart. Jaja, jeg lander på min tolkning, føles som en riktig slutt. ikke min tolkning Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Eller han skrev det fordi han visste han ville dø snart. Jaja, jeg lander på min tolkning, føles som en riktig slutt. ikke min tolkning Haha, men hvorfor spør du da hvis du allerede har landet på en tolkning? Lenke til kommentar
dansve100 Skrevet 9. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2018 (endret) Eller han skrev det fordi han visste han ville dø snart. Jaja, jeg lander på min tolkning, føles som en riktig slutt. ikke min tolkning Haha, men hvorfor spør du da hvis du allerede har landet på en tolkning? Det er bare mulig å tolke dette her ? noe svar finns ikke ? Men kan jo henne han tok masse piller eller noe da Syns det er litt trist hvis han døde av seg selv. Eller fordi jeg er redd jeg har hjertesykdom selv . Endret 9. januar 2018 av joker100 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå