sirimandarin Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Jeg lurte litt på hvordan boligene og familielivet er i Mexico? Noen som vet?? Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Såpass brede spørsmål ville fylt en hel bok for å besvare skikkelig. Tenker du på en spesiell region? En spesiell sosial status? En spesiell familiestørrelse? Blokkleiligheter? Selveiere? 1 Lenke til kommentar
sirimandarin Skrevet 3. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2018 Såpass brede spørsmål ville fylt en hel bok for å besvare skikkelig. Tenker du på en spesiell region? En spesiell sosial status? En spesiell familiestørrelse? Blokkleiligheter? Selveiere? Jeg mener hvordan boliger de bor i og det er jo forskjellig fra landsbygd og byer. Jeg lurer også litt på hvordan familielivet er. Bor hele familier sammen eller er det mer sånn som det er i Norge? Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Det er jo forskjellig fra familie til familie. Det blir nok vanskelig å finne et nøyaktig svar hvis man skal prøve å generalisere. Lenke til kommentar
sirimandarin Skrevet 7. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2018 Det er jo forskjellig fra familie til familie. Det blir nok vanskelig å finne et nøyaktig svar hvis man skal prøve å generalisere. nei, men sånn generelt da og fra rik til fattig Lenke til kommentar
sirimandarin Skrevet 7. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2018 Visst du kan noe om Mexico bare si alt du kan fordi jeg trenger det virkelig Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 (endret) Alt? Hvor mange sider skal jeg skrive? Endret 7. januar 2018 av Aleks855 1 Lenke til kommentar
sirimandarin Skrevet 9. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2018 Alt? Hvor mange sider skal jeg skrive? Ja, skriv så mange sider du gidder 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå