msh Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hei jeg har innstallert ny S-ATA HD på min Epox8RDA3+ hoved kort.Det er WD250GB S-ATA Hardisk.Det som er litt rart,det er at Hardisken plustlig forsvinner fra S-ATA biosen ,den finner ikke,den vil ikke gå videre. Hva kan det være?Det er veldig kjedlig problem,plutslig så får jeg ikke starte Windows Lenke til kommentar
msh Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Hei jeg har nylig oppdaget,at noen ganger viser den feil størelse på hardisken i bios,og noen ganger masse rare tegn Og hvis den klikker i WinXp,finner den masse unvaild stamp feil,når den scanner hardisken for feil. Endret 11. desember 2003 av msh Lenke til kommentar
Poppe Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hei,har hørt det skal være patch som skal ordne driverproblemer til SerialAta diskene til Western Digital.Søk litt på Google. Lenke til kommentar
msh Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Men det er ikke driver problem.Noen ganger så finner den ikke Harddisken i bios,så vil ikke den starte Windows i det hele tatt. Lenke til kommentar
msh Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Er det ingen som har vert bort i det problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå