SvimeH Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Hei! Har en ps4 som jeg prøver og spille COD WWII på, jeg merker at «spillet/skjermen» henger etter når jeg trykker på kontrollen, har prøvd med to forskjellige TVer som jeg veit fungerer bra og som ikke henger etter på en PlayStation jeg har.. noen av dere som vet hva som kan være grunnen? Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Mulig tven din har høy responstid.Hvilken tv er det snakk om? Lenke til kommentar
samco Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Høyt gaming lag på tvn eller den står ikke i game mode. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 (endret) Her må vi få TV-modell. Forhåpentligvis er det muligheter for å sette den i spillmodus som nevnt over, og da vil du nok oppleve stor forskjell. Det meste av slike "bildeforbedringer" vil deaktiveres og du vil se endringer i bilde, men til gjengjeld oppleve langt bedre respons. Endret 12. januar 2018 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå