Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Chatter med en dame som svarer veldig uregelmessig, kan hun være introvert?

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt om det stemmer, men jeg må i hvert fall sende mange meldinger før hun svarer.

Men så plutselig svarer hun og da kan vi prate en god stund. Men så er hun borte igjen og det kan gå mange dager før jeg får kontakt igjen.

Dette er svært utmattende.

Noen som har vært borti noe liknende?

Hun ser ganske bra ut, kanskje ligger hun ett hakk over meg på utseendeskalaen.

Anonymous poster hash: 2c912...255
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnene kan være mange. På den éne enden av skalaen, kan det hende hun er opptatt med mange andre. På den andre enden, kan det hende hun er usikker og trenger tid til å sortére tankene før hun svarer. Så har du alle gradene imellom. Det blir opp til deg å finne ut hva som er sant og ikke.

Hvor er dere i livet med tanke på etablering, alder, karriere, økonomi og sosialt? Utseendet er sjelden det som har mest å si, særlig i lengden. Da er det mer tillit og det psykososiale som har mest å si. Hvordan man oppfører seg over tid, og også om energien passer sammen.

Endret av Taurean
Lenke til kommentar

Det har ikke noe med at hun er introvert. Hun er nok bare ikke interessert i deg og responderer i de tilfellene hun kjeder seg/ikke har noe mer morsomt å gjøre eller noe sånt.

Anonymous poster hash: 93717...558

Signerer dette.

Jeg er sånn. Jeg svarer noen av de som skriver til meg kun når jeg ikke har noe å gjøre. Tidsfordriv.

Anonymous poster hash: c6ab0...8f8

• Liker 4
Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon, den 02 Jan 2018 - 15:10, sa:

Det har ikke noe med at hun er introvert. Hun er nok bare ikke interessert i deg og responderer i de tilfellene hun kjeder seg/ikke har noe mer morsomt å gjøre eller noe sånt.

ha ha,

for en gledes dreper du er ;)

ha ha

for et episk svar.

Endret av t_o_m_m_y
Lenke til kommentar

AnonymDiskusjon, den 02 Jan 2018 - 15:10, sa:

ha ha,

ha ha

for et episk svar.

Vel, enten det, eller så har personen slått av varsler, er distre, glemsk. Men oddsen med dagens mennesker er ofte den at det er fort noe som er mer moro plutselig, og de kan skje hyppig, eller av og til.

• Liker 2
Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon, den 07 Jan 2018 - 00:39, sa:AnonymDiskusjon, den 07 Jan 2018 - 00:39, sa:

t_o_m_m_y, den 06 Jan 2018 - 23:52, sa:t_o_m_m_y, den 06 Jan 2018 - 23:52, sa:

ha ha,

ha ha

for et episk svar.

:cool:  En spade er en spade.

Anonymous poster hash: f2347...a45

det morsomme var den brutale kortslutning av håp,

og gjenværende en fullstendig tomhet og mindreverdighet.

forestilte meg hvordan en slik kommentar ville fungert in real life.

ha ha

man hadde sikkert blitt drept på stedet med en spade! he he

men en spade er en spade.

Endret av t_o_m_m_y
  • Liker 1
Lenke til kommentar

AnonymDiskusjon, den 07 Jan 2018 - 00:39, sa:AnonymDiskusjon, den 07 Jan 2018 - 00:39, sa:

t_o_m_m_y, den 06 Jan 2018 - 23:52, sa:t_o_m_m_y, den 06 Jan 2018 - 23:52, sa:

ha ha,

ha ha

for et episk svar.

:cool:  En spade er en spade.

Anonymous poster hash: f2347...a45

det morsomme var den brutale kortslutning av håp,

og gjenværende en fullstendig tomhet og mindreverdighet.

forestilte meg hvordan en slik kommentar ville fungert in real life.

ha ha

man hadde sikkert blitt drept på stedet med en spade! he he

men en spade er en spade.

Sannheten kan svi ja. Er fremdeles det TS trengte å høre.

Lenke til kommentar

Er dette på Tinder da eller? Veldig mange henger ikke på tinder 24/7, men sjekker av og til. Jeg chatter med noen flere folk på tinder samtidig, men bare hvis hun jeg liker er på. Når hun ikke svarer mer så gidder jeg ikke prate med de andre.

Nei, det er ikke på Tinder, det er på en vanlig datingtjeneste. Ettersom hun fortsetter å svare, og kanskje ikke er pålogget hele tiden, så er hun jo kanskje litt interessert, men velger å se det an.

Hun er ikke negativ til å treffes og bli bedre kjent, Jeg har det ikke så travelt jeg heller.

Jeg tror nok, håper ihvertfall, at hun er smartere og mer logisk tenkende enn at hun svarer for å være grei eller som et tidsfordriv. Anonymous poster hash: 90b53...e8f

Lenke til kommentar

Hva som helst kan være årsaken til at hun ikke svarer med en gang. Hun kanskje har andre ting å gjøre om dagene, som arbeid for eksempel? Hun svarer vel når hun har mulighet. Det er ikke alle som er online 24/7.

Og ikke send tredve meldinger dersom hun ikke svarer med en gang. Da virker du desperat og det kan skremme henne bort.

Endret av Diskusjonist
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...