iR' BR34K Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Las Vegas anno 1947 engasjerer i VR.ANMELDELSE: L.A. Noire: The VR Case Files Lenke til kommentar
Fearsome Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Det er faktisk forbudt å lese om dette spillet uten å se følgende video: 1 Lenke til kommentar
Milarwen Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 (endret) Las Vegas? Tror nok du må litt lenger øst, til Los Angeles, California. Endret 2. januar 2018 av Milarwen Lenke til kommentar
Icenor Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Opplevde at spillet krasjet om og om igjen etter ca. 10 min spilling. Endte med å refund'e pga. det. Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Las Vegas? Tror nok du må litt lenger øst, til Los Angeles, California. Los Angeles ligger da vitterlig (sør-)vest for Las Vegas. Lenke til kommentar
Milarwen Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Las Vegas? Tror nok du må litt lenger øst, til Los Angeles, California. Los Angeles ligger da vitterlig (sør-)vest for Las Vegas. Helt korrekt, jeg skrev feil. Jeg mente vest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå