.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 (endret) Jeg har et 10 minutter videoklipp, MP4 fil, av noe gameplay jeg tok opp via Nvidia Shadowplay. Da jeg skulle se gjennom klippet var den korrupt, de siste 2 minuttene igjen av klippet er det bare helt svart bildet, men lyden fortsetter og går som normalt fra start til slutt. Er det mulig å få fikset dette på med noe software eller noe sånn at jeg kan få frem bilde av de to siste minuttene også? Jeg svipper en 100-lapp til den som kan hjelpe og fikse videoklippet for meg Endret 2. januar 2018 av .AN.XVIII.IV:. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 VLC har en funksjon der programmet prøver å fikse korrupte videofiler, har du prøvd dette?Om dette funker, så kan du beholde 100-lappen Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2018 (endret) Er det en funksjon jeg må velge/skru på? Jeg bruker VLC og har spilt av klippet der allerede. Endret 2. januar 2018 av .AN.XVIII.IV:. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 (endret) Ikke sikkert det funker altså, men du kan prøve dette i VLC:https://www.stellarinfo.com/blog/repair-corrupt-video-file-vlc-media-player/ Endret 2. januar 2018 av bshagen Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2018 Takk for tips. Skal teste det ut når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå