AnonymDiskusjon Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Hei, jeg er en jente på 16. Problemet mitt er egentlig ikke at jeg ikke klarer å onanere ‘riktig’. Problemet mitt er at jeg får så kraftige rykninger gjennom hele kroppen rett før orgasme, så jeg klarer aldri å fullføre... misforstå meg rett, det er den beste følelsen i hele verden, men siden alt er så fantastisk rister hele kroppen min, så jeg klarer faktisk ikke å fortsette. Sykt irriterende å aldri kunne fullføre! Noen tips? Virker ikke som andre har problemer med det Anonymous poster hash: 72883...b8b Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 (endret) Har du prøvd å bruke leketøy, Magic Wand f.eks? Det kan hjelpe deg å holde trykket oppe, so to speak. Endret 1. januar 2018 av Uderzo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Bruk vibrator Anbefaler en magic wand-etterligning(for all del kjøp en dyr om du vil, men billigere er bra nok de og) eller en liten bullet-vibrator. Kan komme med tips om du er interessert! Hvis ikke funker womanizer også veldig bra, men siden du er 16 regner jeg med at nærmere 2000 blir litt vel mye, når du kan få jobben gjort for 200 kr. Lenke til kommentar
MellomAlt Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Tror jeg leste en plass at 80% ikke klarer å få orgasme uten bruk av leketøy. Enkelte av produktene på Kondomeriet tror jeg har 18+ aldersgrense. Men det skal ikke være noen aldersgrense for kjøp av dildoer osv. Og det er IKKE flaut å kjøpe noe sånt. Tro meg! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 (endret) Slapp av og prøv å fortsette, øvelse gjør mester. Det er få som bare kan komme sånn uten videre, spesielt når de er yngre, det er rett og slett noe du må lære deg, du lærer jo fortsatt kroppen din å kjenne, dette er bare en av de tingene vi må jobbe litt ekstra på som jenter for å få til, men gud du verden så fantastisk deilig det er når du får det til Min første orgasme opplevde jeg på baderomsgulvet mitt med kun hjelp av en finger eller to, hadde kost meg ekstra og for første gang så ga jeg faen i å stoppe, endte opp i en deilig orgasme med en liten sprut! Ta tiden til hjelp, og kos deg maaaasse med deg selv Endret 2. januar 2018 av BuffyAnneSummers 2 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Og det er IKKE flaut å kjøpe noe sånt. Tro meg! Er det ikke?Tipper gjennomsnittet er uenig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Og det er IKKE flaut å kjøpe noe sånt. Tro meg! Er det ikke?Tipper gjennomsnittet er uenig Signerer denne Jeg kjøper på nett fordi jeg synes det er dritflaut å kjøpe i butikk 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Jeg er mann, og har kjøpt masse dildoer og vibratoer i fysisk butikk. Skulle gjerne sagt at det ikke er flaut overhodet, men det hadde vært løgn. Men jeg synes det er verdt det, da de som jobber der ofte har noen gode tips å komme med. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg