Kynxx Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Jeg har et abonnement med 6 GB kvote og har nå brått 12 GB, er dette kun tilfeldig for meg/feil eller har de i det stille doblet kvoten til alle kundene som svar på de andre operatørenes sprell før jul? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Rollover? Eller trøbbel i billingsystemet? Artig operatør. 4G-tale er gratis, men du må bestille separat. Hos Telia får du slikt, uten byråkrati. Lenke til kommentar
disdude Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Har også pluselig fått dobbel kvote (8 GB i stedet for 4GB), så satser på at det var en liten nyttårsgave fra komplett Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 1. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2018 Jeg har vært i kontakt med kundeservice hos dem i jula et par ganger for mye også. De fire jeg snakkrt med hadde ikke greie på egne peodukter og tjenester de tilbyr. F.eks som at datasim har sending av sms og mms inkludert i abonnementet. En annen ting er at de ikke forstår hve hovednummer og skyggenummer er for tvillingsim og datasim. Jeg trodde ærlig talt sånn kunnskap var 1.linje kunnskap, ikke secondline.. Dette er dog ikke de på kundesenteret sin feil, men heller de som har med opplæring og gjøre. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Se der ja! Har plutselig 24 istedenfor 12! Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Gjelder ikke 1gb abonnementet ? Lenke til kommentar
CammiZ Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Jeg har 4 GB, men ikke fått 8. Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Jeg tenker også data rollover. Da får man det man ikke har brukt med seg over til neste måned, inntil det dobbelte man har i abonnement. Det er ikke noe nytt, så rart om dere ikke har lagt merke til det før isåfall. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Var over kvoten forrige måned og har nå dobbelt, så er nok ikke det. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 2. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2018 Jeg har hatt rollover siden mai 17, men aldri hatt noe til overs som har blitt med til neste måned. Jeg vet jeg ikke har fortjent de ekstra 6 GB jeg har nå Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Har også 12gb nå og har ellers 6gb...Så enten bug eller så har de gitt oss en liten julegave. Lenke til kommentar
CammiZ Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Nå har appen min oppdatert seg, og jeg har også fått 4 GB i rollover så man har vel ikke fått dobbelt, men opptil dobbelt avhengig av hva man har brukt. Noe hadde jeg jo fått med i roll over uansett. Lenke til kommentar
knutolek Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Samme her, fra mine vanlige 6GB til 12GB artig Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 3. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2018 Det ser ut til at det var noe tull hos Komplett i går. Jeg har nå fått korrekt datamengde som jeg forventet å få ved årets start. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Inntil videre ihvertfall så har det ikke blitt endret hos meg. Har fortsatt utgangspunkt på 24GB. Lenke til kommentar
CammiZ Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Nå har jeg også mista det jeg fikk Så nå fikk jeg bare det vanlige roll over på 1.9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå