nkrystad Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 For en stund siden registrerte jeg meg på home.no for å få meg en gratis hjemmeside. Når jeg i IE skriver inn ftp-adressen min(ftp://dittbrukernavn@ftp.home.no), kommer det opp et vindu som ber meg logge inn med passordet mitt. Men etter å ha tastet det inn og trykket <Pålogging>, skjer det ingenting, akkurat som om passordet ikke stemmer (noen det _gjør_). Hva er galt? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Dette kan ha en mengde årsaker: > Kanskje kontoen din ikke var blitt aktivert, men det er vel mindre sannsynlig siden du registrerte for en stund siden > Kontoen kan ha blitt slettet > Kanskje du har kommt borti CAPS LOCK. Alle passord på home.no er CaSe SeNsItIvE > home.no-serveren var "nede" akkurat når du prøvde å logge inn En av disse kan være årsaken. Endret 10. desember 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Prøv å gå rett til ftp.home.no, og skriv inn både brukernavn og passord der. Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg prøvde å gå inn på ftp.home.no for å skrive inn brukernavn og passord, men det gikk ikke. Jeg leste en post der det sto at man måtte betale 20 kr. (tror jeg) for å aktivere, men dette har ikke jeg hørt noe om. Hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Du er IKKE den eneste!!! Det har gått MANGE tråder i dette forumet som handler om problemer med home.no. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg prøvde å gå inn på ftp.home.no for å skrive inn brukernavn og passord, men det gikk ikke. Jeg leste en post der det sto at man måtte betale 20 kr. (tror jeg) for å aktivere, men dette har ikke jeg hørt noe om. Hvordan gjør man det? Det er isåfall for start.no... De har websider som begynner på home.no.net. Skill mellom home.no og home.no.net! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Bytt til www.start.no/home eller www.frac.dk . Førstnevnte koster 10 kr å aktivere, (iallfall når jeg gjorde det). Sistnevnte trenger du en mail som slutter på .dk , skaffes på www.sol.dk Lenke til kommentar
Opus Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Du er IKKE den eneste!!! Det har gått MANGE tråder i dette forumet som handler om problemer med home.no. Jepp...Jeg hadde krøll selv med home.no, bytta til home.no.net. kosta 10,- for å aktivere ftp. Ringte til supp. for å melde at jeg bruker bredbånd, fikk svar med en gang! Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Da får vel jeg også gjøre det samme. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
bcorny Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Har samme problemet med home.no så det er vel bare å finne seg noe bedre... Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Jeg har et litt lignende problem: Jeg får logga inn på www.home.no, men når jeg skal logge inn på ftp (med samme brukernavn og passord selfølgelig, sant?) så går det ikke! Forslag? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Jeg har et litt lignende problem:Jeg får logga inn på www.home.no, men når jeg skal logge inn på ftp (med samme brukernavn og passord selfølgelig, sant?) så går det ikke! Forslag? Har du prøvd det som er nevnt tidligere i tråden her da..? (OT: Hvordan i alle verdens land og dager klarte du å finne denne tråden? ) Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Ja har prøvd det. Har kunnet logge inn med ftp mange ganger før, men nå går det plutselig ikke mer :s Forslag? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Sikker på at du har kontoen fortsatt? Det er mulig at home.no har slettet kontoen din, noe de kan gjøre uten advarsel. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Men burde jeg ha kunnet logge inn på www.home.no da? Jeg har jo gjesteboka der, og jeg kan redigere gjesteboka mi på www.home.no. Det rimer ikke :S Andre forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå