em_il Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Hei! Jeg lurer på om noen vet om det er mulig å velge/søke om hvilket etternavn man skal ha på navnemerket på uniformen i førstegangstjeneste (hæren). Kunne jeg for eksempel brukt Olsen på navnemerket på uniformen dersom navnet mitt var Ola Olsen Nordmann? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Hvis du tar kontakt med befalet ditt og depotet der dere får tildelt utstyr, så vil det sikkert la seg gjøre Det tar ganske mange uker før dere får de ordentlige navneemblemene, da disse ikke blir utgitt før etter rekruttperioden. 1 Lenke til kommentar
em_il Skrevet 1. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2018 Hvis du tar kontakt med befalet ditt og depotet der dere får tildelt utstyr, så vil det sikkert la seg gjøre Det tar ganske mange uker før dere får de ordentlige navneemblemene, da disse ikke blir utgitt før etter rekruttperioden. Okey så bra! Takk for raskt svar! Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Når jeg var inne kom befalet til meg og spurte om hva jeg ville ha ettersom jeg hadde to etternavn. Kunne velge mellom Olsen, O. Nordmann eller Nordmann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå