Tåkefyrste Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 begynner å bli litt lei kjedelige kamper. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Ikke i denne kampen da, Comma. Knapt innlegg og svært lite kantspill med backene involvert som en direkte konsekvens av 433. Men ellers, for å sette det på spissen - ja. Je enig. Tipper at det har en sammenheng med at Lukaku og Zlatan er ute. Denne kampen føler jeg er preget av dårlige touch (mister jo ballen som bare det) og null plan blant løpene oppover. Enten ingen løp ,løp som ikke blir gitt ball til eller feilpasninger. Frustrerende førsteomgang igjen. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Prøve bedre? Du skriver jo mer i alle trådene "våre" at jeg misstenker at du er Man Utd supporter. Tror nemlig det er du som må prøve bedre. Bare sitt ned og nyt, detta blir bra So far so good Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 begynner å bli litt lei kjedelige kamper.Bra du ikke så Burnley - Liverpool tidligere i dag da. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Det blir 6. plass i år også. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Eg leser at United ble overkjørt av Everton i første omgang? Får ikke det helt til å henge sammen med det som står på vglive.no...? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 (endret) Det er tull, United har det meste, om enn noe dårlig på presisjon syns jeg. Hvem er det som sier at Everton kjører over United? Endret 1. januar 2018 av bshagen 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Everton har ikke hatt noen sjanser, vært halvveis frempå én gang. United har hatt to-tre gode muligheter og et par halvfarlige skudd. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 begynner å bli litt lei kjedelige kamper.Bra du ikke så Burnley - Liverpool tidligere i dag da. Jeg så litt av den, og liverpool var stusselige, men dere spilte iallefall uten de spillerne som står for det meste av kreativiteten. Vi derimot er rett og slett ikke bedre. Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 MU bør vinne denne kampen. Men de imponerer ikke. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Det er tull, United har det meste, om enn noe dårlig på presisjon syns jeg. Hvem er det som sier at Everton kjører over United? United overkjørt av Everton. LOL! Premier league tråden... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Så nært av Mata! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 JADDAA! OVERKJØRING AV EVERTON JO! 0-1! 1 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Satan det var deilig!!! Deilig deilig deilig! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Deilig mål, lekker assist. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Digg, veldig bra start på andre omgang! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Nydelig mål, herlig assist!! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Jeg solgte Pogba på Fantasy. Derfor spiller han høyt og får målpoeng. Hversågod. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå