TMB Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Pusset opp badet for et par år siden og trenger ikke gå inn på hvorfor resultatet ble slik, men har i hvert fall en åpning på ca 16x16 cm ved siden av toalettet der hvor hovedkrana til vannet er. Problemet er at jeg ikke kan sette inn en vanlig inspeksjonsluke da toalettet dekker til det ene hjørnet på åpningen. Kan vel ikke sage/kappe til en luke? Er det noen som har noen idéer om hva jeg kan gjøre? Har ikke giddet å gjøre noe med det, men nå skal jeg etter planen selge leiligheten og ser jo ikke akkurat så fint ut på visning... På forhånd takk! Bilde i spoiler: Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Bare å bygge igjen litt av høyre siden og slenge inn en luke det. Går fint å kappe til en luke selv, trenger jo ikke være så fancy greier. Jeg har handlet inspeksjonsluke en gang og det var et enormt utvalg på Ebay så jeg tviler på at du ikke finner noe som passer Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Finne et dekklokk eller tilsvarende som passer? Trenger bare noe som dekker over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå