Raphaug Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Og 15% frostvæske da... Jeg så litt snakk om dette før men fikk aldri noe konkret svar. Så jeg lurer på: Er dette ok som vann løsning? Går det å koke vannet med fargen i? Endret 10. desember 2003 av Raphaug Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 vil tro at fargen blir hengende igjen inni slangene, og du blir stuck med rosa/grønne slanger i laaang tid Bruk heller litt penger på waterwetter/glowmotion e.l Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) eehh...du tenker på en fluoriserende vannmengde, sant? sjekk ut microplex. de selger UV væske som holder til 2.5 liter. 40,- eller noe i den duren EDIT: postet nesten samtidig med yngvejos, så derfor ike hans inlegg EDIT II: når jeg så topic på ok.no trudde jeg du hadde tenkt å bruke piss eller noe.. Endret 10. desember 2003 av Dimensionx Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 HAHA! Tror ikke jeg gidder å pisse på tanken nei Men er ikke intresert i vann som lyser ved UV lys, vil ha noe med en sprø farge hele tiden Noen forslag? Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 For alt jeg vet har konditor farge sukker...sukker betyr alger Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 har konditorfarge sukker? Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Bruk Alge middel og Konditor farge da.. Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 gjer slik du gjorde har sett ein del folk som brukar den løysningen som deg. trur ikkje det vil henge igjen på slangene siden det ikkje er vannfast... Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Jo,det kommer til å henge igjen i slangene.Garantert! Det gjør i hvertfall UV væsken.. Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 gjer slik du gjorde har sett ein del folk som brukar den løysningen som deg. trur ikkje det vil henge igjen på slangene siden det ikkje er vannfast... Sant det ghost7 Punkin Penguin: For alt jeg vet; JA Går det ikke med rødsprit som væske da? Heftig farge Eller bare blå frost væske? Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Jo,det kommer til å henge igjen i slangene.Garantert! Det gjør i hvertfall UV væsken.. UV væsken har aldri vært vann løselig heller da! Har lest veldig mye dritt om folk som plages med at det er umulig og vaske bort ol. Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 jepp,derfor bruker jeg det ikke heller. Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Nettop.. Men hva med blå frostvæske da? Og destilert + vann = Fet blå kombinasjon eller? Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hadde heller gått for Konditor farge,denne får du jo i flere farger oxo,men Frostveske blir sikkert sjef det og. Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Jupps SÅ kjøper jeg den frostvæska med den sprøeste blå fargen de har her i byen Tar bilder og legger ut senere! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Sånn ser den grønne uv væska på microplex ut uten blacklight. Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Frosteveske er konge. Bytta fra waterwetter som ble gjorde silokonslangene mine rosa til mørke blå frostveske, ble skikkelig stilig i forhold til før. Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Den UV-tilsettnungen fra microplex var ganske sjef uten UV-lys og da, men tror jeg heller vil satse på mørkeblå frostvæske, så jeg slipper at fargen sitter igjenn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå