PoleCat Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Slik ser du ut i IE6. Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) har du testa den i IE, den ser helt mongo ut hos meg EDIT: Polecat var før meg Endret 16. desember 2003 av Unglar Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 De der innhold- og nyheter-bannerne er ikke blitt midtstilt sammen med det andre. Det så mildt sagt litt føkket ut Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Fleske ta! Er det noe mulighet for å få sentrert div'ene? Alt det som flyter ligger nemlig i div. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 ******... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Dette har jo folk sagt før meg, men kontraster takk En ting som slo meg, det virker som om en del mange her i webdesign-seksjonen har feilkalibrerte skjermer. Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Er det ikke nok kontraster? Brukte Samsung sitt "stille inn skjermen din" program Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 En slik webside hadde ikke jeg orket å være innom lenge. Er alt for mørk, og slitsom å se på. Hovedsaklig på grunn av dårlig kontrast vil jeg tro. Selve utformingen var fin, men som sagt var siden altfor mørk. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Mer kontrast? Hva mener dere da? GeeZuZz: Slitsom å se på? Flertallet mener jo siden er behagelig å se på. Synes selv (ikke for å skryte) at det er behagelig å se på siden, har også brukt ganske duse farger. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Den er jo en smule mørk, men det er iallefall ikke jeg den rette til å uttale meg om... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Nå har jeg lagt layerne inni tabellen. Er de fremdeles forskøvet eller? Link. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Nå har jeg lagt layerne inni tabellen. Er de fremdeles forskøvet eller? Link. Jau. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå