flodhest Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Har endelig fått litt kreativitet tilbake, og det resulterte i atter en gang et nytt design til siden min. Siden kan virke litt mørk, men man blir faktisk vant til det når man begynner å lese innholdet. Slang inn litt tekst (som forøvrig er ment til dere) for å få et innblikk i hvordan siden skal se ut. Blir litt rotete kanskje, for all tekst er plassert inni <div>'er. Så kom gjerne med forslag for et tabelloppsett! Link. Endret 16. desember 2003 av flodhest Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Stilig! - senterere sida - ha samme bakgrunnsfarge på dokumentet som du har på sjølve sida Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (du klarte ikke holde deg, hva ) Mitt første inntrykk; PENT! Et par ting; - Synes du skal bruke bildebuttons i stedet for tekst og få en pen og myk mouseover på dem. - "Bakgrunnen" på hovedinnholdet går helt til bånn. Jeg ville slutta den av der med den "her skal det stå noe klokt" linja. - Ville gått opp til 11px font størrelse - Teksten bør holde seg innenfor "overskriftslinjene", nå går skrifta litt (ca 20px) utenfor på hver side. + Bra fargevalg + Pen grafikk + Oversiktelig og greit + Meget behagelig å se på. Som du ser, fra meg er det bare småjusteringer. Synes dette var x antall ganger bedre enn den forrige siden din. Kjempebra! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Må dessverre si at jeg syntes det var en tanke rotete.. Men det var veldig pent og flott på alle måter! <skriving humør="tatankerutavluften"> Hm... Lurer på hvordan den hadde sett ut med hvit bakgrunn og grønt der det er lilla.. </skriving> EDIT: Jammen klarte jeg ikke å glemme å lukke "taggen" min.. Endret 10. desember 2003 av Mikka Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Arve87: Sentrere sida? Smart. Jeg velger å ha forskjellig farge slik at det ikke ser så kuttet ut på en måte, vil ha et eget felt så ikke grafikken ser ut som den bare flyter hvis du skjønner. PC: Mouseover? Tja, kan prøve ihvertfall. - Du har rett, ser litt dumt ut. - Sorry hvis jeg er noob her, men går det i html da? Må man ikke blande inn css? - Det var ikke dumt nei, ser sikkert litt bedre ut da Tusen takk for positive kommentarer, /me er glad! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Mikka: Ja, du har kanskje rett, men jeg tror det blir bedre med en annen tabell struktur med litt mer luft, og forslaget til PoleCat, holde teksten innenfor overskriftslinjene. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Det første som slår meg er at det er litt kopi, men mykt og behagelig. - definer en title, vennligst - litt blass og matt. mangler kontraster - jeg ser du vil ha en hi-tech side, men du har nok ikke helt lykkes - vanskelig å lese at det står chimera.cjb.no over headeren - rotete + pen interface header + behagelig og myk En av dine absolutt beste sider så langt! Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Litt mer kontrast mellom teksten i nyhetene og bakgrunnen.. bare å velge litt hvitere tekst egentlig. Ellers, veldig fin side! stå på(= Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Dunestar: Hehe, vet det. Thx for at du minner meg på det - vet den er litt matt, men det er på en måte det som gjør den behagelig å se på, men seff, skader ikke å mekke litt mer farge. - Tja, lykkes og lykkes, jeg har da ihvertfall nesten lykkes i å nå målet mitt, og bli fornøyd. Hvis denne ikke ser ut som noen andre sider, eller ikke minner om high-tec, så få det bli "stilen" på siden hvis du skjønner. Gjør ikke noe at folk ikke stopper opp og tenker "wow, hightec!" - Jah, den er nok litt kronglete den skrifta, men jeg har klart å ødelegg psd fila så jeg får ikke endra noe på den...eller får det sikkert til med litt godvilje og clone stamp tool, men det er ikke første prioritet ettersom skriften er så liten og ubetydelig. - Vet den er rotete, skal ryddes så snart som mulig Tusen takk! Takker til deg og Strupstad, vil ikke ha for skrikende tekst, men klart kan jo prøve å få til litt tydeligere. - Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Det første som slår meg er at det er litt kopi, men mykt og behagelig. Kopi... av hva? Flodhest: kommer med utdypende kommentarer i morgen når jeg får sett skikkelig på siden. Førsteintrykket er at det ser veldig bra ut Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Den er grei PT! Lenke til kommentar
PT Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Skal vi se... - "Untitled document" - Ikke midtstilt - Ikke "ordentlige" knapper (knapper med tekst fra før) - Ingen mouseover på knappene - De gråe stripene på sidene, oppe og nede liker jeg ikke. Har sikkert noe med "feil" bakgrunnsfarge å gjøre. - Du påstår at DW lager feil kode! + Digg header + Nesten helt validert. Bare syv feil (6 glemminger av "alt" i "img". Height er ikke lov (merkelig nok). + Stilige farger Andre tips: - Få deg en bedre måte å vise datoen for innlegget på - Der det skal stå noe klokt kan du jo legge inn mailadressen din Lenke til kommentar
huf Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Det med å definere alle div'ene er ganske travelt vel. Er ikke det en annen måte å gjøre på? /me vet ikke. Ser at du ikke har brukt extern stylesheet på de, men det er ikke noe mindre knoting det da. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Ganske snasen header, men jeg tror det ville blitt bra med litt highlights her og der - den ser litt "2d" ut nå. Er alt for bred til 800x600. Er vel ikke fristende å endre på det nå, men husk det til neste gang Mouseover! Noe lyst. Hvitt kanskje? Alt i alt: Good work! Lenke til kommentar
huf Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Er alt for bred til 800x600. 800x600 er vel så godt som "dødt" nå er det ikke? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hvis siden er beregnet på norske brukere, så er det vel under 5% som bruker 800x600.. og av de 5% er det vel ikke sannsynlig at mer enn 2% besøker siden din;) Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Sweet side, men litt langt å lese innholdet fra venstre til høyre. bør også støtte 800x600 res. men seff opp til deg Hvis siden er beregnet på norske brukere, så er det vel under 5% som bruker 800x600.. og av de 5% er det vel ikke sannsynlig at mer enn 2% besøker siden din;) Det har noe med profesjonalitet å gjøre også... Endret 11. desember 2003 av tjcombo Lenke til kommentar
designerus Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 - ikke tilpasset til 800x600 - kontrast! - teksten skal deles i blokker slik at det blir lettere å lese så store mengder av tekst - jobb litt med skrifter i headeren - footeren mangler Bra at du fikser ikke skriftstørrelsen som de fleste gjør. Ellers synes jeg at stilen på siden er nokså gammel. Keep on working! Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 779 px, og midtstilt må vel være optimalt for denne siden?! Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hvis siden er beregnet på norske brukere, så er det vel under 5% som bruker 800x600.. Er du morsom eller? Vis en kilde til den påstanden! Det er mange skole/jobb-maskiner som ikke har høyere oppløsning enn dette. I tillegg er det ikke alle der ute som har like oppdatert maskinpark som oss forum-gutta. Mange liker faktisk 800*600 for da blir ikke skriften så liten (gjelder gjerne folk over 25 ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå