okidoki Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Jeg har et Asus V8200 TI-200 deluxe, og har lest litt om voltmodding av slike kort. Fant denne linken http://www.xbitlabs.com/video/titanium-overclocking/ som var veldig beskrivende i seg selv... Hvis dere ser på artikkelen så står det at TI-200 kortet ikke har spenningsregultaoren som står øverst i høyre hjørne, men... den er faktisk der på mitt kort..!! Jeg har også problemer med å klokke kortet like mye (umodda) som en kompis med helt identisk kort uten den derre spenningsregulatoren... (klarer kanskje 460 mhz på ram mens han klarer rundt 500) Et par spørsmål: 1. Er det noen som har prøvd å modde et slikt kort som jeg har? og i såfall har dere noen tips?? 2. Burde jeg prøve samme fremgangsmåte som på TI-500? skal finne meg et brukbart instrument for å måle om motstandene er de samme på kortene.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Ingen kort er like. Du kan ha vært uheldig og han heldig siden han kan kjører rammen på 40mhz mer en deg. Vet ikke om 3dkort har steppinger ,men cpu`er har og det er jo de som avgjør om en cpu er oc villig. Lenke til kommentar
SnipeAlot Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Skaff deg litt ekstra kjøling... Jeg har et Slik GF3 ti200 Asus kort, og uten min ekstra kabinettkjøling fikk jeg kjørt den på: 233/485... Men etter at jeg festet en vifte oppå kortet(motsatt side av kjøleribben) fra chlas olson, fikk jeg klokket den til 237/520 :smile: Har nå oxo plassert 4 vifter til rundt om i kabinettet og load temp er vel en 51 grader ca.... :smile: Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 3. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2002 Holder på å bygge meg vannkjøling... vurderer vannkjøling med peltier på GPU/RAM på skjermkortet hvis det lar seg gjøre... :smile: Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Hehe, Gainward Kicks ASS! Kjører mitt rett ut av esken på 241/530! Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 4. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2002 Quote: On 2002-03-03 22:16, Stratos skrev:Hehe, Gainward Kicks ASS!Kjører mitt rett ut av esken på 241/530! Legg merke til at jeg ikke har kabinett til pc'en min... og med romtemp på 26-27 grader helt uten luftsirkulasjon rundt skjermkortet..bare den bittebittelille vifta.. tipper at jeg ville fått MYE bedre resultat hvis jeg hadde hatt kabinett.. :smile: Lenke til kommentar
Zephyr Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Mitt går på 236/535 rett ut av esken. Har akkurat satt på en Crystal Orb på den så skal prøve litt til snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå