CynicalDuck Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Hei! Er det noen som vet om jeg kan kjøpe en Harmony 950 som erstatning for min Harmony Elite kontroll? Ser ut som at det er samme kontroll, men Elite har ekstra utstyr, vil dette funke med 950? PS: bare flytt tråden om jeg har lagt den feil, takk. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Så vidt jeg vet er Harmony Elite bare en Harmony 950 og en hub i samme eske i stedet for to Sjekket litt opp, https://community.logitech.com/s/feed/0D53100005HRCe9CAH 1) What is the difference between the Elite remote and the 950 remote?There are no differences between the Harmony Elite & Harmony 950 other than the Hub. With the Hub, you can control Home Control Devices/Platforms like Philips Hue, SmartThings, Lutron, etc. However, as of now, it doesn't support Wink.2) Can I purchase the 950 and add a Hub at a later time?Yes, you can add a Hub anytime to the Harmony 950. Lenke til kommentar
CynicalDuck Skrevet 1. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2018 Tusen tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå