Gå til innhold

Skuffa over Amped2

Jee

Anbefalte innlegg

Digga Amped, det var det beste snowboard spille jeg hadde prøvd ever. Gledet meg til 2ern, men da jeg endelig fikk spillet var skuffelsen stor.

Som en snowboardkjører er jeg ute etter realisme i spillet. Når jeg spillte amped2 hoppa kisen etter railstanga, bare jeg trykte på knappen. Krasjene er urealistisk der man spretter tilbake, og det er ikke flyt i spillet overhode. Føltes som SSX.

Liker ikke at microsoft har komersialisert spillet, blir jo likt som alle de andre spillene..... :angry:

Noen som er enige?

For dere som liker realismen i Amped, og ikke har kjøpt 2a, ikke kjøp den heller...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Digga Amped, det var det beste snowboard spille jeg hadde prøvd ever. Gledet meg til 2ern, men da jeg endelig fikk spillet var skuffelsen stor.

Som en snowboardkjører er jeg ute etter realisme i spillet. Når jeg spillte amped2 hoppa kisen etter railstanga, bare jeg trykte på knappen. Krasjene er urealistisk der man spretter tilbake, og det er ikke flyt i spillet overhode. Føltes som SSX.

Liker ikke at microsoft har komersialisert spillet, blir jo likt som alle de andre spillene..... :angry:

Noen som er enige?

For dere som liker realismen i Amped, og ikke har kjøpt 2a, ikke kjøp den heller...

Var amped 1 mer realistisk enn 2'rn?

Lenke til kommentar

Håper ikke det er noen som virkelig gjør det enkeltpersoner sier på internett mer.

Jeg mener:

Amped 2 er bra! Amped 1 er ikke mer realistiskt enn 2'ern. SSX er teit. OSV.. Jeg gidder ikke ramse opp hvorfor jeg synes dette engang. Les samtlige reviewer så forstår man at Amped 2 er et bra spill som er rettet mot snowboard entusiaster. SSX (3) er rettet mot arcade spillere som ikke verdsetter realisme.

Lenke til kommentar
Har du noen gang kjørt snowboard eller? Spillet er ikke realistisk i forhold til enern

Nei jeg har aldri kjørt snowboard. (IRONISK)

Og hvis du mener at Amped 2 er mer overdrevent enn Amped (1) så har du absolutt ikke spilt begge spillene nok (eller noe?).. Amped 2 har faktisk jumps som man lander der man skal, i motsetning til eneren hvor man lander 50 meter langt nede i bakken. Amped 2 har også noen slike tilfeller (spesielt etter at man har fullt oppgradert), men i mye mindre grad enn eneren. Amped 2 legger også vekt på stil, noe som står likestilt med snowboarding irl. Et villt triks er ingenting uten stil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...