Fotoskrulla Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Nyttårsfyrverkeri Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Super flot Godt Nytår Helene...Fik du taget mange billeder ..fine farver var sikkert meget smukt Hilsen Suss 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Brugte du stativ og manuel ? 1 Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Godt nytt år , Helene. Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Nice fireworks Mvh Leif 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2018 Brugte du stativ og manuel ? Hei Suss! Ja, stativ må til. Ellers hadde jeg manuelt fokus og stilte stor blenderåpning, resten ordnet kameraet. Synd man har så kort tid til å eksprimentere. Det hele pågikk i 11 minutter og man vil jo gjerne se og nyte det litt også Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2018 Godt nytt år , Helene. Mvh Gunnar Godt nyttår Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2018 Nice fireworks Mvh Leif Takk skal du ha Leif, fikk du tatt noen bilder ved årets slutt du da? Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Nice fireworks Mvh Leif Takk skal du ha Leif, fikk du tatt noen bilder ved årets slutt du da? Hei Helene Bare hyggelig .Nei ikke noe bilde, men en lita video med mobilen Mvh Leif Lenke til kommentar
sussss Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Brugte du stativ og manuel ?Hei Suss! Ja, stativ må til. Ellers hadde jeg manuelt fokus og stilte stor blenderåpning, resten ordnet kameraet. Synd man har så kort tid til å eksprimentere. Det hele pågikk i 11 minutter og man vil jo gjerne se og nyte det litt også Ja jeg synes også jeg havde travlt med at stille kamera osv...:-/ Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Riktig flott nyttårsbilde. Godt nytt år! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2018 Riktig flott nyttårsbilde. Godt nytt år! Takk for det og riktig godt nyttår til deg også Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Neste år tar du opp dette med live video i full hd. Da får du med deg det hele - inklusiv lyden. Så laster du det opp på Youtube og legger ut link til videoen på Bildekritikk. Dette vil gå fint, med ditt kamera da med økt ISO-verdi og blenderåpning. Skulle gjerne gjort en slik video selv, men mangler tilgang til fyrverkeri som på noen måte kan sammenlignes med dette. Du har faktisk på 2 sek. eksponering fått med deg flere raketter enn det vi her hos oss hadde mulighet til å observere i løpet av hele nyttårskvelden. Håper du tar mot utfordringen.... Godt nytt år. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg