Moerk Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 Godt nytt år! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 I like så Oddvar. Fint " kaldt " stemningsbilde Mvh Leif Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Takk det samme Oddvar! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Godt nytt år Oddvar! Nydelig bilde! Har dere dobbeltmåne opp nord? Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Godt nyttår! Flott nyttårsstemning. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 2. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2018 Leif, Gunnar, Helene og MotoG. Takk forkommentarer fra dere alle. Programmet som ble brukt for å sammenføye de to bildene gjorde ikke jobben skikkelig og dermed fikk månen en litt uvanlig fasong. Jeg valgte allikevel å legge det ut for å se om det kom kommentar på dette. Noe jeg heldigvis fikk - takk til Helene. Skal forsøke å bli litt mer kreativ etter hvert, men jeg vil/kan ikke love noe. Ser forøvrig at aktiviteten her er gått dramatisk ned. Håper dette vil rette på seg. Mvh.Oddvar PS! legger ut et (v2)bilde som viser hvordan månen egentlig så ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg