Mikronesia Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 Søkte for et år siden en stilling der jeg kom til intervju. Da kom jeg til intervju, men fikk avslag etter det. Intervjuet var med en gruppeleder og en fra HR, da jeg sendte inn en søknad. Konklusjonen den gang ble at de ikke opprettet noen nye stillinger, da de var gjennom en prosess der de skulle omorganisere å få på plass ny ledelse. Nå 1 år senere har de en annonse ute der de har ledige stillinger i organisasjonen. Er det verdt å søke om man har vært til intervju for så kort tid siden, eller er det veldig needy å gjøre det når man ble vraket for 1 år siden etter intervju? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 Selvfølgelig er det verdt det. Om noe så viser det at du gjerne vil jobbe der noe som er utelukkende positivt! Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 Kjør på, noen har jo søkt flere ganger for å være med på Idol bla Lenke til kommentar
agvg Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 Ble du vraket eller ble det aldri ansatt noen? Uansett er det jo ingen grunn til og la være. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 Det er helt i orden. Vanligvis ønsker til og med arbeidsgivere at kvalifiserte kandidater de har vært nødt til å avvise, skal søke igjen. Og om ikke annet, signaliserer det i hvert fall at du er motivert for stillingen. Jeg fikk en gang en jobb i et selskap der jeg hadde vært på intervju på en annen stilling jeg ikke fikk bare et par måneder tidligere. Jeg søkte også hos den forrige arbeidsgiveren min to ganger. Jeg var ikke på intervju den første gangen, men jeg hadde søkt på den samme stillingen et år før jeg fikk den.Det er ikke sikkert at du får jobben, men du har ingenting å tape på å søke. Det verste som kan skje er at du ikke får den. Lenke til kommentar
Blesten_i_vesten Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Dersom du søker igjen, ville jeg forsøkt å trekke frem hva du har gjort dette året som viser at du har jobbet målrettet mot å få den aktuelle stillingen. Ville absolutt forsøkt å søke igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå