Visum Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 Denne tråden kan benyttes til å ønske forumbrukerne nyttårshilsner. Jeg ønsker dere et godt nytt år! Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 (endret) Godt nyttår alle sammen Ikke drikk dere for fulle i dag. Edit; Vi kan vel ta med nyttårsforsetter også kanskje? Mitt er å spille mer Dwarf Fortress. Endret 31. desember 2017 av Soseks Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 Woohooo fra meg! Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Godt nyttår alle sammen Ikke drikk dere for fulle i dag. Edit; Vi kan vel ta med nyttårsforsetter også kanskje? Mitt er å spille mer Dwarf Fortress. Det går så fint atte. En liten akevitt og whisky var nok for meg. Godt nyttår! Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Godt nytt år til moderatorer og administratorer. Dere som gjør debatt mulig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå