|SeVen| Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Fyllepøse er et MUST da!! BLir jo så jævelig sulten når du er på fylla!! Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Jaja, ete i fylla. Når du bare er litt fysen og spiser 4-5 pizza, fylla har skylda Lenke til kommentar
RIP Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg har somregel en pølse(ikke meny) når jeg er på fylla. Men forige helj ble jeg nesten litt sur, da jeg gikk opp til stam kneipa(shell på lund) så spurte jeg etter min vanelige "Ostepølse med bacon" og så spurte jeg om jeg kunne ta ut 50kr ekstra, så sa han at det blir 35 + 50, også sa jeg "HÆ?" en pølse koster jo bare 29kr da... også sa han nei, så sa jeg ja. også gav han seg etter hvert. Snakk om oppførsel, å prøve å lure kunder, det er ikke bra det! men jeg fikk pølsa mi, så jeg var glad nok når jeg gikk - heldig vis Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Fikk nettopp vite fra ganske sikre kilder at eg åt pølse sist gang, ikkje burger. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Ble burgermeny på esso i går. Hamburger, cola og påmmfri. Det var sinnsvakt digg Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 kommer an på det. er jeg i nærheten av et sted jeg kan kjøpe pølse, selvsagt Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 1001natt's heftige kebaber går i en fei. Lenke til kommentar
OuO Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Er man flul er det bekab som gjelder. Pølse er for ekkerlt Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Er man flul er det bekab som gjelder. Pølse er for ekkerlt Pølser kan fonke det også. Men kebab er best, og helst på Spicy Food i Tønsberg. Stor kebab 60 kr. Bitte sehr. Lenke til kommentar
OuO Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Haha, her koster det bare 55 kroner for en STOOOR keab som jeg aldri klare å spee opp! 75 med drikke Lenke til kommentar
farke Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 fylle pølse ...i naturtarm eller kunstskinn? Lenke til kommentar
OuO Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Får man tak i pølser i tarmer nå lenger? Trodde nesten ikke det fantes lenger. Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Ohh, thank heaven for Seven Eleven! Der får man fyllepasta, fyllepizza, fyllespargetti, kanskje pølser også men de stiller nederst på rankingen. Ellers har man jo kebab og bakt potet som er de to mest tradisjonsrike fyllemåltidene i min vennekrets. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå