neb Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 lurer på hvor mange som spiser fylle pølse når de er ute på byn! for meg og min kompis gjeng har det blitt en fast del av fylle kalaset hver helg rundt kl 2-5 er det rett opp på 7/11 og kjøpe den største pølsa man får tak i, og stuffe den med alt det gratis tilbehøret de har! så spm. er: spiser du fylle pølse? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Fyllepølse, fyllekebab, fylleburger, fyllepizza osv.. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Fast-food er obligatorisk etter en fuktig natt på byen Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Blir som oftast ein diger burger... Nammenamm Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Fyllepølse, fyllekebab, fylleburger, fyllepizza osv.. I second that! hmm.....første gangen jeg bruker det uttrykekt.... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Fyllepølse, fyllekebab, fylleburger, fyllepizza osv.. Jepp. går ramdom av disse. Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Har vært heldig og har med dame kan man stå over. Men ellers er det jo greit å trøste seg med en trailergrill eller en schisskebab (grov feilstavet, jeg veit). Pølse, pølse, alltid pølse. Men savner tyske ølpølser med sennep, da snakker vi pølse med capital "P" ass... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Blir det bomtur på byen er det kebab på menyen. Bomtur der jeg bor så blir det fyllepølse med _alt_ på bensinstasjonen. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Her hos oss er Shell-pølse et begrep, og det er bred enighet om at man i 90% av tilfellene IKKE er sulten når man spiser det... Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Jepp.. alltids fyllemat.. Og det kan gå utover en stakkar fattig. Man blir sulten i fylla! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Fyllapølse, oh yeah! Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 FYLLA folx FYLLA! ikke "fyllepølse" Men fyllapølse, fyllakebab, fylla stratos og FYLLA COLA uhh yeah Lenke til kommentar
Term Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Fast-food er obligatorisk etter en fuktig natt på byen Helt enig. Det er rævva å gå å legge seg på tom mage, og da funker bensinstasjonen som excellent å få seg ei pølse på...eller ei kebab sjappe Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hver gang jeg er ute løper jeg rundt etter stengetid og maser etter en "svæær j*vla burger"! Det må til! Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Fast-Food mat smaker så UTROLIG godt når man er sulten i fylla! Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Fylle pølse. Fylle pølse? Sånn som han i American Pie fyller paien? (Tørr. SÅ TØRR!) Lenke til kommentar
dork Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Fast-Food mat smaker så UTROLIG godt når man er sulten i fylla! Jepp, selvom jeg da må hoppe av taxin og gå den siste halvtimen fordi jeg blei blakka av fyllefooden. Fyllefood i denne rekkefølga: Fyllekebab, fylleburger, fyllegrandis hjemme, fyllepølse. _Må_ ha 2 Ibux og 3 glass vann. Aldri fyllesjuk dagen etter. Sove på badegølv med gulvvarme er den beste senga. ( Seff: Nest best etter å sove skje med ei dame) Har vært heldig og har med dame kan man stå over.Bare, og bare hvis dama misliker fyllefood. Har jo aldri skjedd at ei fylledame ikke er like hypp som meg på fyllefood. Edit: Nest best setn. Endret 11. desember 2003 av dork Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Det går oftest i burger her, Stattoilburger - hvis ikke sjåføren er lame og ikke gidder å stoppe. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 En stor el'gigante sterk sinna Kebab er tingen når man er på byen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå