Tåka Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Husker jeg spilte det spillet sikkert 30 ganger og syntes grafikken og musikken var fantastisk hehe, meeeen det må vel være 20 år siden ? sender en link til spillet 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Det gikk lang tid før jeg forsto at man kunne hogge ned skog, og jeg tegnet kart selv 1 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 31. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2017 Det gikk lang tid før jeg forsto at man kunne hogge ned skog, og jeg tegnet kart selv Hehe Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Husker vi spilte det hos en kompis, men vi fikk det ikke noe særlig til. Vi var litt i yngste laget og manglet bruksanvisning, men stemningen var til å ta og føle på. Testet det her om dagen og ble fortsatt eid. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Er til salgs på GOG forøvrig. https://www.gog.com/game/forgotten_realms_the_archives_collection_one Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 De var jo litt forut for sin tid da. Du kunne jo importere dine characters fra EOB 1 til EOB 2! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå