Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Tørketrommel, når jeg slå den på starter den men etter kort stund stopper den

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skal vel være TCE7124? Den er vel ikke akkurat ny. Hvis den er under 5 år ville jeg kontaktet Zanussi (Electrolux) på 22722400 for å reklamere. Hvis den er eldre ville jeg heller brukt penger på ny enn å reparere. Alternativet er å åpne den selv og prøve litt "gjør det selv". Skriver at det er vasket alle filtre, men er kondensatoren gjort ren?

Den har ingen mulighet for resetting (for simpel løsning).

Har vel ikke akkurat sensor som kan rengjøres, er vel mer en mekanisk bryter.

Lenke til kommentar

Sensoren ligger i et forsenket kammer innenfor kondensatoren mot bakkant. Ta ut kondensatoren og stikk armen inn til enden der rød pil markerer....så skal du klare og presse et par fingre over kanten og få tak i den "suppa" som hindrer sensoren. Ble anbefalt å fylle på noe guffe som hindrer groing i det kammeret.....

post-226353-0-70249000-1514662250_thumb.png

Endret av flageborg
Lenke til kommentar

Det skal vel være TCE7124? Den er vel ikke akkurat ny. Hvis den er under 5 år ville jeg kontaktet Zanussi (Electrolux) på 22722400 for å reklamere. Hvis den er eldre ville jeg heller brukt penger på ny enn å reparere. Alternativet er å åpne den selv og prøve litt "gjør det selv". Skriver at det er vasket alle filtre, men er kondensatoren gjort ren?

Den har ingen mulighet for resetting (for simpel løsning).

Har vel ikke akkurat sensor som kan rengjøres, er vel mer en mekanisk bryter.

Kondensator er også gjort rent
Lenke til kommentar

Sensoren ligger i et forsenket kammer innenfor kondensatoren mot bakkant. Ta ut kondensatoren og stikk armen inn til enden der rød pil markerer....så skal du klare og presse et par fingre over kanten og få tak i den "suppa" som hindrer sensoren. Ble anbefalt å fylle på noe guffe som hindrer groing i det kammeret.....

Takk,hvem så skal vite at det finnes sensor

Det står ikke i bruksanvisning

Du mente at skal fylles noe guffe

Hva anbefaler Du?

Takk at det finnes smarte hoder i verden dæ er det håp for min tørketrommel

Er dette en ny sak eller har du hatt den noen år?

Er den nettopp montert?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...