Gå til innhold

lotr:rotk

Anbefalte innlegg

hei

har akkurat fått tak i lord of the rings: return of the king

innstalerte spillet og starter det opp..spillet starter med en nydelig intro som tydeligvis ikke går å skippe..så hopper jeg rett inn i spillet..uten noen meny..noen som vet hvordan man får frem en meny av en eller annen slag??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men maa bare legge til at det er jo ikke saa veldig lurt aa spille det nye ringenes herre spillet !!!!!

Det viser jo masse klipp fra selve filmen (har jeg hørt) er d sant ?

God Jul :xmas:

De klippa du får se er ikke mer avslørende enn trailerne som ligger på nettet.

Lenke til kommentar

<Kremt>

Var det bare jeg, eller var det flere av dere som mildt sagt ble litt skuffet da dere innså at BARE PS2- versjonen skulle omfatte Co-op play??? :scared:

Seriøst! Det er ingen som vet om noen som har lagd en Co-op versjon for PC-utgaven, vel? (EA har tydeligvis solgt alle rettighetene til Sony eller noe..?)

"The Return of the King is slated to ship this November for the PlayStation 2, GameCube, PC, and Xbox. The PS2 will be the only console version of the game to offer online co-op play. "

http://www.gamespot.com/ps2/action/lordoft...ew_6077177.html

Hvor mange i verden kan det være som har online-forbindelse med PS2 i forhold til alle de som har tilsvarende muligheter med sin kjære (eller evt. forhatte) PC?

:thumbdown:

Lenke til kommentar
Og det er sykt mange klipp der ja.

Og de er nok litt mer en trilerene på nettet.  :)

Alle klippene i spillet hadde jeg sett før, så jeg vil ikke si at det er klipp som avslører noe særlig.

litt OT = Til alle dere som ikke har lest boka, les den :thumbs:

Kanskje du men det omfatter jo ikke alle. :devil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...