nomercy13 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 hei har akkurat fått tak i lord of the rings: return of the king innstalerte spillet og starter det opp..spillet starter med en nydelig intro som tydeligvis ikke går å skippe..så hopper jeg rett inn i spillet..uten noen meny..noen som vet hvordan man får frem en meny av en eller annen slag?? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Du må fullføre det der første "oppdraget" med gandalf før du kommer til hovedmenyen. Men tror du kan trykke Esc og komme inn i options og sånt mens du spiller. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Jepp, akuratt som i Need for speed underground. Men 1 ting. Du kommer til å få litt av noen problemer etterhvert! Hehe. Tro meg! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Jepp, akuratt som i Need for speed underground.Men 1 ting. Du kommer til å få litt av noen problemer etterhvert! Hehe. Tro meg! Som hva da? (regner med at du sikter til den warez utgaven hvor du kun kan være Sam)... Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 ei, men på NFSU må du gjennom en bane før du kommer til menyen! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hva mener du med problemer da? Lenke til kommentar
Skilled Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Ja... hav er problemet...... Maa bare si at Nfsu er altfor lett paa hard Rusha gjennom d paa hard .. .brukte 8 timer paa d God Jul Lenke til kommentar
Skilled Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Men maa bare legge til at det er jo ikke saa veldig lurt aa spille det nye ringenes herre spillet !!!!! Det viser jo masse klipp fra selve filmen (har jeg hørt) er d sant ? God Jul Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Men maa bare legge til at det er jo ikke saa veldig lurt aa spille det nye ringenes herre spillet !!!!! Det viser jo masse klipp fra selve filmen (har jeg hørt) er d sant ? God Jul De klippa du får se er ikke mer avslørende enn trailerne som ligger på nettet. Lenke til kommentar
Skilled Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Ok men har ikke sett dem og skal ikke sem dem før etter filmen vist e gidder ! Vil ikke vite noe fra filmen ! Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 med problemer mener jeg at du kommer til å sitte og spille på de siste banene over 100 ganger før du klarer dem. Det er et sykt vansklig spill! Og det er sykt mange klipp der ja. Og de er nok litt mer en trilerene på nettet. Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 <Kremt> Var det bare jeg, eller var det flere av dere som mildt sagt ble litt skuffet da dere innså at BARE PS2- versjonen skulle omfatte Co-op play??? Seriøst! Det er ingen som vet om noen som har lagd en Co-op versjon for PC-utgaven, vel? (EA har tydeligvis solgt alle rettighetene til Sony eller noe..?) "The Return of the King is slated to ship this November for the PlayStation 2, GameCube, PC, and Xbox. The PS2 will be the only console version of the game to offer online co-op play. " http://www.gamespot.com/ps2/action/lordoft...ew_6077177.html Hvor mange i verden kan det være som har online-forbindelse med PS2 i forhold til alle de som har tilsvarende muligheter med sin kjære (eller evt. forhatte) PC? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Og det er sykt mange klipp der ja.Og de er nok litt mer en trilerene på nettet. Alle klippene i spillet hadde jeg sett før, så jeg vil ikke si at det er klipp som avslører noe særlig. litt OT = Til alle dere som ikke har lest boka, les den Lenke til kommentar
Thsan Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Er helt enig der boka eier alt. Det meste av det andre er blasfemi !!!!!!! Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Og det er sykt mange klipp der ja.Og de er nok litt mer en trilerene på nettet. Alle klippene i spillet hadde jeg sett før, så jeg vil ikke si at det er klipp som avslører noe særlig. litt OT = Til alle dere som ikke har lest boka, les den Kanskje du men det omfatter jo ikke alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå