Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Kryptovaluta - Funksjoner/Apper/Widgets

KnutValentino

Anbefalte innlegg

Jeg har enda ikke investert noe i noen former for Kryptovaluta, men jeg følger regelmessig med på BTC-kursen.

Jeg benytter nå en Widget på Smarttelefonen til dette formålet - "Bitcoin & Crypto Price Widgets".

Problemet med denne er at den ikke viser utviklingen i prisen lenger tilbake i tid enn 1 uke og jeg er ute etter en som kan vise historikken for de aller fleste valutaene 1 måned eller lenger tilbake i tid. Og som selvfølgelig viser kursen i norske kroner.

Har noen av dere forslag til andre lignende Widgets og som stort sett har det samme type designet som denne (Bitcoin & Crypto Price Widgets), i tillegg til å være kompatibel med Samsung Galaxy S3 Mini?

Gjerne kom med flere forslag.

Noe annet som jeg også er på utkikk etter er en programvare/"utvidelse" for Google Chrome som kan gi meg en daglig oppdatering på nyheter som spesifikt omhandler Kryptovalutaer - Nyheter/Artikler på engelsk/norsk publisert de siste 24-48 Timene.

Noen forslag?  :)

Endret av KnutValentino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker en som heter Cryptocurrency. Både som app og widget for de aktuelle valutaene jeg er interessert i.

Er denne å finne i Google Play? Og er "Cryptocurrency" det nøyaktige navnet på appen?

Gjerne del linken til appen, så jeg vet nøyaktig hvilken det er jeg leter etter. Da det er flere apper som har lignende navn.

Endret av KnutValentino
Lenke til kommentar

Jeg bruker en som heter Cryptocurrency. Både som app og widget for de aktuelle valutaene jeg er interessert i.

Er denne å finne i Google Play? Og er "Cryptocurrency" det nøyaktige navnet på appen?

Gjerne del linken til appen, så jeg vet nøyaktig hvilken det er jeg leter etter. Da det er flere apper som har lignende navn.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.crypter.cryptocyrrency

:)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...