AnonymDiskusjon Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Heisann, jeg ønsker å få litt råd fra objektive mennesker! Jeg er ei jente på 23 år. Da jeg gikk siste året på videregående så fikk jeg følser for en av guttene i klassen. Ingen av oss er av de mest utgående personer, men i løpet av russetiden og sommerferien, så pratet vi litt sammen, flørtet og prøvde å finne på noe å gjøre sammen. Men da vi begge hadde jobb og svært travle sosiale liv, så ble det aldri noe ordentlig av. Det ble ved tanken. Men jeg fikk veldig inntrykket av at han var like interessert som meg. Da høsten kom flyttet jeg, og var nesten ikke tilbake i hjembyen på to år. I mellomtiden både ble jeg sammen med en annen og rakk å bli singel igjen og jeg tenkte ikke så mye på gutten fra videregående i mitt travle liv. Så ble det sommer igjen (da to år senere),jeg var singel, og som det etterhvert viste seg, der var han fra videregående også. Og så begynte vi på den samme runddansen igjen, møttes på fest, snakket, flørtet, og igjen ble det aldri noe av. Slik ble det sommeren etter også. Selvom vi nå faktisk bor i samme store by, så snakker vi aldri sammen, men mindre vi er hjemme på samme fest i vår lille by. Jeg har ikke snakket med han siden i sommer. Men i det siste har jeg tatt megselv i å tenke utrolig mye på han, og selvom jeg ikke kan være sikker før vi møtes igjen, så tror jeg at jeg fortsatt har følser for han. Nå nærmer det seg nyttårsaften, og alt jeg kan tenke på er at jeg vil så gjerne feire med han, om så bare for å se om det er noe. Men vi har som nevnt ikke snakket siden i sommer, og da var det såvidt. Resten av klassekameratene jeg har kontakt med har også mistet kontakten med han. Så mitt spørsmål er da, hvordan kan jeg på best mulig måte gjenoppta kontakten, og finne ut hva hans planer er osv? Beklager veldig lang historie for et så lite spørsmål, men føler all bakgrunn var nødvendig for å forstå situasjonen, og hvorfor det ikke blir veldig naturlig å bare sende en melding. Jeg er som nevnt ikke den mest utgående person, så det er ikke noe jeg typisk gjør. Så ja, tips til hvordan man kan casually ta om en sånn samtale? Anonymous poster hash: 21ad2...f91 Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 I gamle dager ringte vi og spurte vedkommende, det enkle er det beste. 1 Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Jeg ville nå bare sendt en melding uansett. Det er rimelig mye mindre nervepirrende enn å plukke opp røret og slå nummeret, slik LabWeiler påpeker at vi måtte gjøre før i tia. Ærlig talt, hvor ille kan det gå? Sier fyren nei takk eller om du ikke får svar så skriver du jo at dere ikke har noen kontakt per nå, så da unngår du jo uansett å møte ham etterpå. På den annen side er det jo allerede på det rene at dere har funnet tonen hver gang dere har støtt på hverandre, så risken for et durabelig avslag virker heller liten. Det hele koker ned til et enkelt valg: enten lar du være å gjøre noe og ingenting skjer, annet enn at du vil fortsette å lure på hva som kunne ha skjedd, muligens i laaang tid; eller du sender en melding/ringer/whatever og finner ut av saken med en gang. Opp til deg, men jeg vet hva jeg ville valgt. Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Ja nervepirrende å ringe, det hadde jeg glemt. Send en melding eller hvis du har han på Facebook så virker sikkert messenger også, det er jo bare å kjøre på og lodde interessen. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2017 Ville kanskje vurdert å droppe tanken om nyttårsaften om dere begge er sjenert siden det er en typisk kaotisk dag med høye forventninger og mye mas. Men syns du skal sende han en melding, helst i går. Det trenger liksom ikke være noe mer enn "Hei, har du lyst til å treffes en dag?" Anonymous poster hash: bbda4...896 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Er det ikke bare å komme til poenget ? Hvis ikke fortsetter vel dette uavklart videre inn i 2018.Ring og spør om han er interessert i en date på nyttårsaften, har han planer spør om en så fort som mulig neste år.Er det nei er det nei. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2017 Herregud folkens, tusen hjertelig takk for svar! Utrolig hyggelig at dere tok dere tid til å lese og svare på en fremmeds problemer! Jeg må visst få ting inn med teskje, men takket være dere har jeg sendt han en melding, så får vi håpe på det beste! Takk igjen! Anonymous poster hash: 21ad2...f91 3 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Herregud folkens, tusen hjertelig takk for svar! Utrolig hyggelig at dere tok dere tid til å lese og svare på en fremmeds problemer! Jeg må visst få ting inn med teskje, men takket være dere har jeg sendt han en melding, så får vi håpe på det beste! Takk igjen! Anonymous poster hash: 21ad2...f91 Wow, det svaret hadde jeg ikke forventet i en slik tråd. Da blir det hus, hund, barn og giftemål om noen uker Lykke til og godt nyttår! 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Wow, det svaret hadde jeg ikke forventet i en slik tråd. Da blir det hus, hund, barn og giftemål om noen uker Lykke til og godt nyttår! Minst. Og alle som svarer i denne tråden blir selvfølgelig invitert i bryllupet. Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Uh oh...*leter febrilsk etter gallauniformen* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå