Patience Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Da jeg mottok xboxen var en eldre vers. av XBMP installert. Nyfiken som jeg var så måtte jeg feks endre innstillingene fra NTSC til PAL og lagre. Boksen funket fint helt til neste gang jeg fyrte opp boksen. Da kom ikke mediaplayeren lengre enn til "loading" og låste seg der. Ingenting fungerte. Prøvde alt. Deretter lastet jeg ned XBMP 2,4 og installerte dette i stedet for. Jepp.. det funka, og alt var bra helt til jeg førsøkte å lagre instillingene atter en gang.. viola.. back to basic igjen. Der var problemet tilbake. Nå nekter den nye versjonen også å gå lengre enn til "loading" og låse seg.. Hva i huleste skal jeg gjøre? Er det noen "garbage" (søppel/rester) noensteds jeg må slette før jeg installerer på nytt? Hjeeelp.. Og.. er v.2,4 nyeste vers.? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 jepp. teik it isy! =) Det er ei slags config fil som ikke blir lagra i xbmp mappa, men en plass sammen med savegamesene. Husker ikke hvilken og kan ikke si hvilken akkurat nå, da jeg ikke har tilgang på boxen min atm. Poster info seinere. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Venter bare jeg dah Lenke til kommentar
redflame Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 ja jeg og er litt nyskjerrig på dette gitt Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Før så måtte man slette system.bin i /E/TDATA/0face007/, men dette mener jeg burde være historie nå. Lenke til kommentar
redflame Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Før så måtte man slette system.bin i /E/TDATA/0face007/, men dette mener jeg burde være historie nå. takker er det deg fra http://www.slashxbox.com/ ? bare lurer lissom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå