Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Det evige liv

Rune48

Anbefalte innlegg

Kongen sa til seg selv: "Gjenreis deg selv", mens kongen gjenreiste seg selv og levde til evig tid og forsvant ikke, selv ikke etter hundrevis av år, så skjønte menneskene at han også var i stand til å reise menneskene igjen.

Menneskene klarte ikke å huske da de ble gjenreist sist, men kongen talte til de og sa: "Du ser at jeg aldri forsvinner fra samfunnet og at jeg virkelig har funnet formelen til evig liv, ikke sant?"

Et menneske svarte: "Ja, jeg ser det"

Så sa kongen: "Kan du gjette hvor mange ganger jeg har reist deg fra de døde?"

Mennesket svarte: "Jeg husker ikke"

Endret av Rune48
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flaut når du som, er em priviligert nordmann, kan si noe sånt, er du ikke enig? Du tenker vel at dette er helvete? 

Nei, jeg har ikke sagt det. Dessuten lever jeg på planeten jordkloden, ikke isolert i Norge. Jeg vet jo hva som foregår på denne planeten, ikke kun i Norge.

Jeg har uansett ingen sympati for ønsket om evig liv her på planeten. F.eks snakker jo transhumanistiske ekstremister om at de ønsker det.

Men personlig, med mindre ting endrer seg betraktelig her på planeten ønsker jeg meg overhode ikke et liv på 400 år eller 600 år eller evig liv her på planeten nei. Absolutt ikke, 100 år er lenge nok.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...