NorQuack Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Hei, Jeg ser på ny PC og tenkte jeg skulle gå for en stasjonær (spiler nå på en MSI laptio med GTX 870m) men pugb får hele pcen til og skrue seg av. Men kom over denne, og synes den så ut som et bra kjøp. https://www.digitalimpuls.no/digital-impuls-bargain-pc---/138481/digital-impuls-bargain-pc-14k-i5-ssd-8gb-gtx1080 Har dere noen tanker om den? ser den gir 1080 kort for under 13 k Tusen takk for tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Nei, jeg anser ikke den som et godt kjøp. Klart at den vil være mye bedre enn det du har hatt fra før. Var jeg deg ville jeg spart opp litt mer penger, for du får mer for pengene ved å investere bare noen lapper mer Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Hvis maskinen du har nå skrur seg av når du spiller PUBG, og du har prøvd å rense den for støv så godt som mulig, er det en fabrikkfeil du kan reklamere på. En datamaskin skal leve i 5 år, og du kan dermed sende den inn til verksted for å få den reparert kostnadsfritt. Lenke til kommentar
NorQuack Skrevet 29. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2017 Nei, jeg anser ikke den som et godt kjøp. Klart at den vil være mye bedre enn det du har hatt fra før. Var jeg deg ville jeg spart opp litt mer penger, for du får mer for pengene ved å investere bare noen lapper mer Ok, takk for raskt tilbakemelding. Er jo mulig det kommer noen bedre alternativer nå i Januar, kan også bygge selv (har gjort det tidligere, men det er bare 10 år siden.....) Men hva er de største ankepunktene mot denne? Skjermkortet er vel ok, men resten ikke? Lenke til kommentar
NorQuack Skrevet 29. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2017 Hvis maskinen du har nå skrur seg av når du spiller PUBG, og du har prøvd å rense den for støv så godt som mulig, er det en fabrikkfeil du kan reklamere på. En datamaskin skal leve i 5 år, og du kan dermed sende den inn til verksted for å få den reparert kostnadsfritt. Ja, den er jo bare 3.5 år. Skal prøve det først. Så får jeg heller vente til utepå våren, kommer kanskje noen gode dealer når Nvida kommer med nye kort Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Hvis maskinen du har nå skrur seg av når du spiller PUBG, og du har prøvd å rense den for støv så godt som mulig, er det en fabrikkfeil du kan reklamere på. En datamaskin skal leve i 5 år, og du kan dermed sende den inn til verksted for å få den reparert kostnadsfritt. Ja, den er jo bare 3.5 år. Skal prøve det først. Så får jeg heller vente til utepå våren, kommer kanskje noen gode dealer når Nvida kommer med nye kort De beste dealsa får du neste uke under januarsalget Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 (endret) Men hva er de største ankepunktene mot denne? Skjermkortet er vel ok, men resten ikke? Alt egentlig. - Skjermkortet har en kjøler som bråker mer enn andre custom kjølere som MSI Gaming X og Asus Strix. - 8GB RAM er litt lite i dag. Funker fint til eldre spill, men til nyere er 16GB anbefalt. Hastigheten på RAM brikkene er også viktig. - i5 7500 med sine 4 CPU tråder er også lite for nyere spill. I dag bør man ha en i5 8400 eller bedre CPU for gaming. - PSU på 500W skal holde i dette oppsettet, men med tanke på senere oppgraderinger, så bør man ha en god 650W. Corsair RM650x f.eks. Endret 29. desember 2017 av Betroz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå