Leif Olsson Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Mot lysere tider Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Trodde et øyeblikk du hadde reist til "syden", men så ser jeg snøen Flott panoramabilde med schwung. (Jeg ser en skjemmende flekk ute til venstre, men jeg skal ikke sladre....) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2017 Syden, nei nei, i vinteren i nordland Takk før kommentar med " flekk " Har lagt til version 2, lit kutt og ikke flekk Mvh Leif Lenke til kommentar
QZUZOWR4 Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Stilig panorama med fine farger. mvh Keshav Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 30. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2017 Stilig panorama med fine farger. mvh Keshav Takk Keshav før hyggelig kommentar Mvh Leif Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Hei Leif, et ypperlig panorama bilde med flott lys og fin strand som slynger seg innover og gir fin dybde. IE 11 (W10) funker best her - begge versjonene vises når jeg klikker på dem. Det gjør de ikke I Edge og Firefox. Der må jeg klikke på se I full størrelse etter å klikket på hver a de to. Regner med Tek.no ikke er optimalisert for verken Edge eller Firefox og at de får fiksa det. Du får nok hente fram "støvsuger'n" for å fjerne brikkelusa, for hvis det er noen, vill Helene finne dem. Det er ikke alltid self clean ved startup/shutdown, eller prøve å blåse bort brikkelusa funker. Da har jeg erfart at 3 - 4 self clean etter hverandre har funka - hvis en er heldig. Mvh, Jon. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 30. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2017 Hei Jon Er det noe Helene er flink på, så er det at finne prikker i bilde ? Kjøpte ny Elektrolux støvsuger så... kanske fjerner hele brikken då? så kanske lurt at prøve at blåse vekk støvet ? Takk før din hyggelige kommentar og god helg videre ?? Mvh Leif ? Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 30. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2017 Hei Jon Er det noe Helene er flink på, så er det at finne prikker i bilde ? Kjøpte ny Elektrolux støvsuger så... kanske fjerner hele brikken då? så kanske lurt at prøve at blåse vekk støvet ? Takk før din hyggelige kommentar og god helg videre ?? Mvh Leif ? Ja funker ok i IE 11 og W10 :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg