Gå til innhold

FlyViking konkurs etter syv måneder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Det gikk et program på TV der vi blant annet kunne se hvordan de leide inn fly i Canada og fløy dem hjem til Norge. Det var som å se luftfartsversjonen av Fjorden Cowboys. Ikke helt seriøst, med andre ord.

Her er en reportasje som forteller at Ola Giever fikk sparken fra Widerøe, av sikkerhetsårsaker: https://www.nrk.no/troms/flykaptein-far-ikke-jobben-tilbake-1.12155162

Og her er linken til TV-programmet jeg snakket om: https://www.nrk.no/troms/dokumentarserie_-_giaever-pa-egne-vinger_-1.13184546

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar

Det gikk et program på TV der vi blant annet kunne se hvordan de leide inn fly i Canada og fløy dem hjem til Norge. Det var som å se luftfartsversjonen av Fjorden Cowboys. Ikke helt seriøst, med andre ord.

Fjorden Cowboys er da akkurat så seriøst som det bør være ^^ Seriøst nok til at det virker. Noe mer enn det er bare unødvendige kostnader :)

Lenke til kommentar

Tja? 17 avvik, de fleste med lav alvorlighetsgrad? Jeg blir ikke så vledig sjokkert over det. Jeg tør nok fortsatt å fly med dem. Terskelen er individuell, så vi må bare vurdere det hver for oss. Jeg har likevel i bakhodet at de store gjerne prøver å skvise ut nykommere, Jeg tror at SAS og Norwegian også har sine svin på skogen, men at de nødvendigvis ikke kommer ut.

De som aldri gjør feil, de gjør ingenting :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fjorden Cowboys er da akkurat så seriøst som det bør være ^^ Seriøst nok til at det virker. Noe mer enn det er bare unødvendige kostnader :)

Seriøst nok til at det virker for hvem er vel spørsmålet.

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...