Paulex Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg har formatert alle HD'ene. (2) Den ene funker som den skal. (Den jeg har XP på.) Men når jeg åpner den andre står det at den ikke er formatert. Når jeg skal formatere står det at den kun inneholder 127 G. Min har 180G. vanligvis... Hva skal jeg gjøre? P.S. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 gå inn på admnistrative verktøy - datamskinbehandling - og velg diskbehandling. Oppgis størrelsen rett der? er det noen skjulte partisjoner? Lenke til kommentar
Azton Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Har du installert SP1? Mulig det hjelper.. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Har ikke installert SP1. Vet ikke hva det er heller . Men den var rett der inne tror jeg hvis jeg gikk riktig. Men jeg har ikke turret og formatere den. Itilfelle den blir minde! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Les stickien øverst i delforumet ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå