Andrea Bruer Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Hører du forskjell på menneskestemmen og AI-stemmen i disse lydklippene? Lenke til kommentar
G Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 (endret) Med nok god dag mann økseskaft svar, til folk som er godt vant med retorikken hos Jens Stoltenberg, så kan vel AI-stemmer passere? Skal man selv gjette hvilket lydklipp som er framført av et ekte menneske? Jeg tipper at det nederste klippet er menneske, og det øverste er maskin. Endret 31. desember 2017 av G Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Den kvinnestemmen høres ut som kommer fra en dårlig AI-motor. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Hvilken av dem? Jeg tipper at det nederste opptaket er maskinen. Jeg synes stemmen er fabelaktig. Det er ikke så lett å gjøre dette som man kanskje skulle tro. Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 En kan kanskje lure på det samme når en av to sitter ved et frokostbord med kaffekoppen om morgenen. ER det et menneske bak avisen? Hvor ble det av vesenet som slukket lyset kvelden før? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aEAbw77a Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Teamet bak siri hadde en lignende artikkel om dette i august, med eksempler hvordan Siri har forbedret seg fra iOS 9 til iOS 11 https://machinelearning.apple.com/2017/08/06/siri-voices.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå