Harald Brombach (digi.no) Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 – Det holder ikke lenger å bare være dritgod i programmering. Man må kunne prate med folk også (Ekstra) Lenke til kommentar
ozone Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Prat er god måte å finne ut hva kunden vil med programmet sitt! Men etter mange av programmene på markedet å dømme, så er det ikke alltid det har blitt pratet nei... Lenke til kommentar
Sten H Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Prat er god måte å finne ut hva kunden vil med programmet sitt! Men etter mange av programmene på markedet å dømme, så er det ikke alltid det har blitt pratet nei... Riktig, praten er essensiell. Det er en utfordring at kunden ikke alltid vet hva de vil ha når de bestiller en app/webløsning/intranett. Hvis det ikke blir en god utredning på forhånd, vil kunden oppleve at de ikke får det de trodde de skulle få. Lenke til kommentar
Lars Fosdal Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Prat er god måte å finne ut hva kunden vil med programmet sitt! Men etter mange av programmene på markedet å dømme, så er det ikke alltid det har blitt pratet nei... Riktig, praten er essensiell. Det er en utfordring at kunden ikke alltid vet hva de vil ha når de bestiller en app/webløsning/intranett. Hvis det ikke blir en god utredning på forhånd, vil kunden oppleve at de ikke får det de trodde de skulle få. Likeledes er det ikke alltid at det kunden sier han vil ha, er det han trenger. Gode gammeldagse kravspecs og use-cases er fortsatt viktig for å kartlegge faktiske behov. Lenke til kommentar
G Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Dritgod, betyr det at man er god på å lage drit, her dritprogrammer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå