Gå til innhold

Hvilke oppgradering burde jeg gå for?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser bra ut. Dropp den MP500 SSD'n. Bytt ut RAM brikkene med disse.

Er det ikke bra å ha Windows på en slik MP500? Lynrask? Eller er det bare penger ut av vinduet? Spørs om jeg må gå for dem minne brikkene isteden ja.... :D

Du velger å holde på Corsair PSU ja ? 

Nja...er det noen grunn til å ikke gå for den? Jeg er som nevnt ikke spesielt oppdatert lengere. Bråker den mye eller?

Ang kablene. Corsair er vel mer grå enn hvit? Og standard viftene er vel også mer grå? Hadde kanskje sett bedre ut med grå kabler da?

Og så lurte jeg litt på valget av 1TB ssd kontra 500gb ssd og en hdd. Spør egentlig bare pga nysgjerrighet.

Litt usikker det ang kablene...men jeg kan jo alltid skifte dem senere når jeg ser hvordan farge spekteret blir når alt er på plass...

Tenkte som så at 1TB blir fylt opp ganske raskt? Spesielt nå som spill strekker seg til 100GB på noen titler. Dem blir vel ikke mindre heller om noen år. En vanlig HDD bruker en det til å kjøre spill ifra lengere på PC om en ikke må? Tenkte som så at en vanlig HDD var mer til lagring av annen type innhold nå idag?

Lenke til kommentar

Ser bra ut. Dropp den MP500 SSD'n. Bytt ut RAM brikkene med disse.

Er det ikke bra å ha Windows på en slik MP500? Lynrask? Eller er det bare penger ut av vinduet? Spørs om jeg må gå for dem minne brikkene isteden ja.... :D

Til gaming holder en rask SATA SSD egentlig. Eventuellt om du bytter ut begge SSD'ene du satt opp, og går for 1 stk Samsung 960 PRO M.2 (eller SM961 utgaven).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...