NoisyPepper Skrevet 28. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2017 Oslo Hi-Fi Center selger allerede LCD2C, som koster ca. 8000 kr. Audeze kommer til å øke prisen på LCD2C fra $600 til $800 1. januar. Tror dere dette kommer til å påvirke prisen i Norge? Jeg tror jeg ikke kommer til å få svar fra Oslo Hi-Fi Center i løpet av tre dager. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 29. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2017 Oslo Hi-Fi Center selger allerede LCD2C, som koster ca. 8000 kr. Audeze kommer til å øke prisen på LCD2C fra $600 til $800 1. januar. Tror dere dette kommer til å påvirke prisen i Norge? Jeg tror jeg ikke kommer til å få svar fra Oslo Hi-Fi Center i løpet av tre dager. Prisen kommer til å gå opp; kanskje t.o.m. mer enn 2000. Det er et importørledd som også skal overleve i mellom her. Lenke til kommentar
NoisyPepper Skrevet 29. desember 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. desember 2017 Vel, jeg fikk svar fra Oslo Hi-Fi Center hvor de sier at de har foreløpig ingen planer om å sette opp prisen. Tolk det som man vil, men man kan kanskje stresse mindre nå. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 31. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2017 Er vel muligens treghet i systemet for de varer som er på lager. Hvis importør må betale en høyere pris pleier dette å reflekteres ut til kunde så lenge det ikke er enorme kjeder som kjører intern prising frikoblet innkjøpspris. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2018 Oslo Hi-Fi Center selger allerede LCD2C, som koster ca. 8000 kr. Audeze kommer til å øke prisen på LCD2C fra $600 til $800 1. januar. Tror dere dette kommer til å påvirke prisen i Norge? Jeg tror jeg ikke kommer til å få svar fra Oslo Hi-Fi Center i løpet av tre dager. Hvis du SKAL ha disse, så hvorfor vente? Hvis du mener de er verdt 8000kr, så er det bare å kjøpe før du ombestemmer deg Lenke til kommentar
NoisyPepper Skrevet 1. januar 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. januar 2018 Oslo Hi-Fi Center selger allerede LCD2C, som koster ca. 8000 kr. Audeze kommer til å øke prisen på LCD2C fra $600 til $800 1. januar. Tror dere dette kommer til å påvirke prisen i Norge? Jeg tror jeg ikke kommer til å få svar fra Oslo Hi-Fi Center i løpet av tre dager. Hvis du SKAL ha disse, så hvorfor vente? Hvis du mener de er verdt 8000kr, så er det bare å kjøpe før du ombestemmer deg Hva tror du? Jeg har ikke råd før ferien er over. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2018 Oslo Hi-Fi Center selger allerede LCD2C, som koster ca. 8000 kr. Audeze kommer til å øke prisen på LCD2C fra $600 til $800 1. januar. Tror dere dette kommer til å påvirke prisen i Norge? Jeg tror jeg ikke kommer til å få svar fra Oslo Hi-Fi Center i løpet av tre dager.Hvis du SKAL ha disse, så hvorfor vente? Hvis du mener de er verdt 8000kr, så er det bare å kjøpe før du ombestemmer deg Hva tror du? Jeg har ikke råd før ferien er over. Kjøpe med klarna eller.no koster ikkje mere Kan koste mere om du venter Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2018 Oslo Hi-Fi Center selger allerede LCD2C, som koster ca. 8000 kr. Audeze kommer til å øke prisen på LCD2C fra $600 til $800 1. januar. Tror dere dette kommer til å påvirke prisen i Norge? Jeg tror jeg ikke kommer til å få svar fra Oslo Hi-Fi Center i løpet av tre dager. Hvis du SKAL ha disse, så hvorfor vente? Hvis du mener de er verdt 8000kr, så er det bare å kjøpe før du ombestemmer deg Hva tror du? Jeg har ikke råd før ferien er over. Om du har lite penger så er vel det å blåse 8000kr på hodetelefoner kansje litt dumt? Lenke til kommentar
TGB Skrevet 8. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2018 Oslo Hi-Fi Center selger allerede LCD2C, som koster ca. 8000 kr. Audeze kommer til å øke prisen på LCD2C fra $600 til $800 1. januar. Tror dere dette kommer til å påvirke prisen i Norge? Jeg tror jeg ikke kommer til å få svar fra Oslo Hi-Fi Center i løpet av tre dager. Hvis du SKAL ha disse, så hvorfor vente? Hvis du mener de er verdt 8000kr, så er det bare å kjøpe før du ombestemmer deg Hva tror du? Jeg har ikke råd før ferien er over. Om du har lite penger så er vel det å blåse 8000kr på hodetelefoner kansje litt dumt? Det er helt klart dumt - anbefaler ingen å ta kreditt, ta opp lån eller kjøpe på avbetaling med mindre det er en fornuftig bil man har behov for (selv her er jeg skeptisk) eller hus/leilighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå