oOF Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Calum Chambers er med fra start, det kan jeg ikke huske å ha sett på lenge. InB4, jeg nipugger ikke Arsenal-oppstillingene før kamp som regel. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Noe må gamlingen gjøre når ynglingen monreal er borte. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2017 Den servicen Laca får på topp er der er faen meg bånn i bøtta. Skjønner godt at han er frustrert... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2017 Yay! Mustafiiii! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2017 Finnes det en mer oppskrytt Arsenal-spiller enn Hector Bellerin? Gi meg Debuchy over Hector, any day of the week. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2017 Herregud... Det laget her as. I’m fucking done. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Assist fra Zaha og Lacazette kan man like. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 The roller coaster keeps rollin' Wengerout.... Vet ikke hvorfor jeg gidder å se kampene lengre... Har mer glede av å se på City, Liverpool og Spurs Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 (endret) Se hvem som redder oss igjen... Alexis!!Hva skal vi gjøre uten----Alexis*2 Whattodo Endret 28. desember 2017 av #Wengerout Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 The roller coaster keeps rollin' Wengerout.... Vet ikke hvorfor jeg gidder å se kampene lengre... Har mer glede av å se på City, Liverpool og Spurs Crystal Palace har ikke tapt siden november og arsenal knuser de på hjemmebane. Hardt liv ja... Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Er jeg den eneste som synes Lacazette har sett umotivert ut den siste tiden? Blir ikke overrasket om han blir solgt til sommeren. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 The roller coaster keeps rollin' Wengerout.... Vet ikke hvorfor jeg gidder å se kampene lengre... Har mer glede av å se på City, Liverpool og Spurs Crystal Palace har ikke tapt siden november og arsenal knuser de på hjemmebane. Hardt liv ja... Ja huff de har møtt utrolig tøff motstand... Meste har endt i uavgjort forresten. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 var i det minste noen positive takter innemellom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå